Crispin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 La merke til noe rart i går, når jeg prøver å copy og paste noe så funker dette dårlig, aka ctrl+c. Jeg har åpnet clipboard for å se om noe skjer når jeg klikker ctrl+c, men det kommer ingenting inn der. Har prøvd system restore uten det hjalp, uinstallert driveren i device manager, og skiftet usb hull. Har ikke installert noen nye spill eller programmer heller de siste dagene. Jeg har windows 7 64, og har brukt det i snaut et år, og har aldri vært borti et liknende problem. Det er ganske tungvint å måtte bruke musa til å markere teksten så kopier og lim inn. Noen ideer? Lenke til kommentar
EyN Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) La merke til noe rart i går, når jeg prøver å copy og paste noe så funker dette dårlig, aka ctrl+c. Jeg har åpnet clipboard for å se om noe skjer når jeg klikker ctrl+c, men det kommer ingenting inn der. Har prøvd system restore uten det hjalp, uinstallert driveren i device manager, og skiftet usb hull. Har ikke installert noen nye spill eller programmer heller de siste dagene. Jeg har windows 7 64, og har brukt det i snaut et år, og har aldri vært borti et liknende problem. Det er ganske tungvint å måtte bruke musa til å markere teksten så kopier og lim inn. Noen ideer? Når var det sist du ryddet i keyboardet ditt? sikkert masse støv innimellom knappene og ikke minst fett osv. Sjekket om CTRL eller C knappene fungerer? Hadde samme problemet på min laptop, måtte kjøpe ny usb tastatur.. Endret 14. august 2010 av EyN Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Knappene funker utmerket hver for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå