t_man Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hei. Jeg har en iPhone 3GS som jeg på mitt hjemmenettverk mister nettverksforbindelsen når jeg setter den i standby. Prøvd med andre iPhoner uten å oppleve problemet. Opplever ikke problemet på andre nett. Dette er et problem som har tilkommet. Nettet/iOS ikke endret. Hva kan det skyldes? Takk!! Endret 14. august 2010 av t_man Lenke til kommentar
t_man Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Finnes det evt noen mulighet for å nullstille telefonen, uten at jeg mister mine kontakter? Lenke til kommentar
t_man Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hei. Jeg har en iPhone 3GS som jeg på mitt hjemmenettverk mister nettverksforbindelsen når jeg setter den i standby. Prøvd med andre iPhoner uten å oppleve problemet. Opplever ikke problemet på andre nett. Dette er et problem som har tilkommet. Nettet/iOS ikke endret. Hva kan det skyldes? Takk!! Løsningen ble å ikke bruke skjult SSID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå