Telcontar Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Noen som har testet dette? Har ikke mobil med java støtte enda, men hvis IRC fungerer på slike telefoner er det grunn nok. Jeg bruker bare Undernet så det er kjet om noe kan fortelle om hvordan dette fungerer. Telcontar Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Seff har jeg det telcontar... Snakker med deg på undernet jeg. Orker ikke skrive det her. Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jo, atticus, få høre jeg/vi trenger også infomasjon om javairc til mobilen. En wapside jeg kan koble meg opp til? -Twisty Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Virca skal visstnok være ganske allright. Den kan lastes ned her: http://www.vidarholen.net/ Lenke til kommentar
Trio Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 er det ikke slik at de nye mobilene har noe sånt oppgradert java? stemmer det?? i såfall hva kan du gjøre med det da tror det heter j2me Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 J2ME (Java 2 Micro Edition) er det alle java-mobiler støtter :wink: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Ok. Dreit meg litt ut der da :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå