Diskutant Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 feilpostet? uansett.. hvordan starter man en samtale med noen du ikke har sett på lenge? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er dette irl eller over tekniske kommunikasjoner? Spør hvordan h*n har hatt det den siste tiden, hva vedkommende har gjort og lignende. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen varianter: Hei.. Næmen det var lenge siden.. Slå håndflaten din på dertil egnet sted på personen og si hei. Eventuellt andre variasjoner av hei, og andre hyggelig ord. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) dette er nok "irl", med en veninne.. har ikke sett henne på lenge! det blir liksom for dumt å si.. Hei! sooaah... da satt vi her! (hehehe... med en 60år gammel manns "hirr-hirr"-latter... ___ den er jeg ferdig med, for å si det sånn.. Endret 14. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Heyy! Lenge siden sist, hvordan går det/går fint eller? -- Så svarer hun helt sikkert ja. Også kan du fortsette samtalen over til noe annet som skole/jobb. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er. Hvis du står fast, så kan du jo lære deg Small talk. Jeg synes egentlig det er jævla stress å snakke i et sett når man møter en person. Jeg selv syne egentlig jeg er ganske bra på Small Talk av en merkelig grunn. Alltid når vi vender samtalen over på noe så har jeg alltid noe å komme med, uansett om det er jobb, skole eller whatsoever. Men jeg tror det kommmer av at jeg leser om alt mulig rart, for eksempel om samtalen blir vendt om til ShakeSpear så har jeg alltid noe interesant å komme på om person. Endret 14. august 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan går det? Hva har skjedd med deg mens du har vært borte? Også spør du rundt det hun svarer her . Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg hater smalltalk, men jeg er flink på det. Saken er bare at jeg "detter ut" fordi jeg ikke bryr meg nok, men jeg lytter alltid selv om det ikke bryr meg. Du kommer langt med å bare stille noen basic spørsmål, om helt vanlige ting - og kanskje vri det inn på litt mer spesifikke ting. Jenter elsker å prate, iallefall mange av dem. Og mange av disse mange elsker å prate om seg selv også. Så det er bare til å forsiktig spørre noen spørsmål i et vennlig toneleie. Dere kan sikkert snakke om nesten hva som helst etter hvert, og da er du jo i gang? Regner med dette er ei jente du synes godt om. Og at du er gutt selv? Hvis du er jente selv, så snakker du bare om deg selv, så gjør hun det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå