mag86 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Er det noen som klarer å synkronisere T610 ved hjelp av XTNDConnect og bluetooth-adapter? Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg sliter med det samme Får ikke synkronisert med XTNDConnect, men må bruke programmvaren som fulgte med bt-adapteren... (MSI) Noen som har no løsning på problemet? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Yes! Fikk endelig til å bruke XTNDConnect. Sjekk ut denne How-to'en http://www.mobiledia.com/forum/topic1084.html Jeg hadde litt problemer med å få installert Mobile Phone Monitor, men det løste jeg ved å gå inn på CD'en som fulgte med på følgende dir: installanubis_setupanubis.exe. Hos meg ble MPM installert på ProgramfilerEricssonMobile Phone Monitor Start så opp catcheventatl.exe og gå inn på options for å enable den com-porten BT har fått tildelt (når du åpnet en Bluetooth Serial Port). Håper dette hjelper, for fy så bra XTND funker! Endret: Du trenger bare å gjøre dette den første gangen. Hos meg (med MSI adapter) så får iallefall T610'en den samme com-porten hver gang. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hmm har du de nyeste msi driverene ? Jeg trengte ikke gjøre noe, bortsett fra å gå inn i kontrollpanel og enable den aktuelle com porten for phone monitor. Sync on connect er det tøffeste!! Hvis du setter dataen til å lete etter BT devicer med gjevne mellomrom, og XTND til sync on connect så vil du synce automatisk så fort du skrur på BT på telefonen ! Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 :oops: Eller man kan gjøre det... For jeg hadde de nyeste driverne, hadde bare ikke sett godt nok etter i kontrolpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå