Gjest ace Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei! Jeg lurer på om det er patetisk eller merkelig (veldig uvanlig) å spør ei jente som står i kassa i en butikk om hun vil være med på en date. Hadde dette virket patetisk for dere kvinner der ute? Hvis dette forandrer noe så er jeg forresten 20 år og hun som står i kassa er nok ikke veldig mye eldre, et par år kanskje. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg syns det verken er patetisk eller merkelig - så spør i vei! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det kommer ann på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det kommer ann på. Kommer an på hva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nei altså, hvis dem har en litt flørtende tone i fra før så er det greit..? Hvis ikke kan det hele bare bli pinlig. Og det er en litt spesiell setting, i en butikk med andre kunder tilstede osv. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan nok bli litt spesielt hvis du spør ut av det blå, med større sjanse for avvisning. En måte er å ta ofte turer innom og etablere øyekontakt og kasse-prat. Bør også unngå cheezy kommentarer. Når du går for avslutning og inviterer henne ut, blir det en sjanse hun ikke sier nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg