Gjest Chris Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 heim fikk sexdukke fra focalprice til 200 i dag, testet seff den med kondom da den er helt ny og ikk renset ellernoe. kondomen sprakk og kjørte på uten kondom videre da jeg allerede hade vært i den da uten kondom. er det no bakterier ellerno jeg trenger å være bekymret over da den er helt ny eller trenger jeg ikke tenke over det? 1 Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tror du kan få klamydia eller gjøre dukka gravid! Slapp av, tror det skal gå bra. Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Finnes ikke farlig det, er jo det den er laget for! Etter at du er ferdig, er det jo bare å vaske den! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 vil tro at pekken faller av. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ro deg ned. Da dukken er ny, og ingen har brukt den før, i tillegg til at penis ligger UTENPÅ kroppen og kan vaskes, er dette garantert ufarlig. Vask deg, vask dukken, pass på å ikke dele den med noen. Enjoy. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Don't feed the troll; ignore it! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det kan faktisk være farlig, eller kansje ikke farlig men heller ubehaglig. de fleste sexdukker på markedet er støpt i former, og får å få dukkene til å løsne fra formene må formene smøres inn med slippmiddel, dette kan virke irriterende ved kontakt med tynn hud og utslett kan oppstå. Hvis det ikke begynner å klø innen tre dager er det ikke noen fare Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det fins jo faktisk visse stoffer, noen av dem i sex-leketøy, som kan skape irritasjon ved kontakt med huden. Det er viktig å vaske både seg selv og dukken etter bruk, og la det tørke etterpå. Bakterier trives best der hvor det er fuktig. Bruk gjerne anti-bakteriemidler, f.eks. vibrator-rens som kan fås på kondomeriet. Dette inneholder alkohol og vil drepe bakteriene. Ellers vil jeg ikke tro det er noe problem å kjøre på uten kondom med dukken, om det ikke står enten på selve dukken eller på innpakningen/instruksjonene at det kan være farlig. Foreslår du tar en grundig titt over nevnte plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg