Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ny sexdukke, kondom sprakk. farlig?

Gjest Chris

Anbefalte innlegg

heim fikk sexdukke fra focalprice til 200 i dag, testet seff den med kondom da den er helt ny og ikk renset ellernoe. kondomen sprakk og kjørte på uten kondom videre da jeg allerede hade vært i den da uten kondom. er det no bakterier ellerno jeg trenger å være bekymret over da den er helt ny eller trenger jeg ikke tenke over det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan faktisk være farlig, eller kansje ikke farlig men heller ubehaglig. de fleste sexdukker på markedet er støpt i former, og får å få dukkene til å løsne fra formene må formene smøres inn med slippmiddel, dette kan virke irriterende ved kontakt med tynn hud og utslett kan oppstå.

Hvis det ikke begynner å klø innen tre dager er det ikke noen fare ;)

Lenke til kommentar

Det fins jo faktisk visse stoffer, noen av dem i sex-leketøy, som kan skape irritasjon ved kontakt med huden. Det er viktig å vaske både seg selv og dukken etter bruk, og la det tørke etterpå. Bakterier trives best der hvor det er fuktig. Bruk gjerne anti-bakteriemidler, f.eks. vibrator-rens som kan fås på kondomeriet. Dette inneholder alkohol og vil drepe bakteriene.

Ellers vil jeg ikke tro det er noe problem å kjøre på uten kondom med dukken, om det ikke står enten på selve dukken eller på innpakningen/instruksjonene at det kan være farlig. Foreslår du tar en grundig titt over nevnte plasser.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...