Kuli93 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei Jeg kjøpte meg ny harddisk fra komplett her om dagen. Men når jeg setter den inn så finner jeg den ikke inne på dataen. Jeg finner den i oppgavebehandlinga og i bios, men den dukker ikke opp i "Min Datamaskin". Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vanlig problem Du må gi disken et navn. Sett at du har Windows 7 så klikker du på start og søk på datamaskin. Så skal det dukke opp noe som heter datamaskinbehandling. Til venstre klikker du på diskbehandling. Høyreklikk på den disken du vil gi et navn og velg "endre stasjonsbokstav og -baner" så tilordner du den en stasjonsbane/bokstav. Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hei Jeg kjøpte meg ny harddisk fra komplett her om dagen. Men når jeg setter den inn så finner jeg den ikke inne på dataen. Jeg finner den i oppgavebehandlinga og i bios, men den dukker ikke opp i "Min Datamaskin". Noen som har noen tips? Høyreklikk min datamaskin, velg "behandle". Under "datamaskinbehandling" velger du "lagringsplass -diskbehandling". Der kan du aktivere/formatere disken. Kh Endret 14. august 2010 av tunkguru 1 Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Tusen takk Redda helga mi i værtfall ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå