Gå til innhold

Reise med kjæresten i januar

dogcow

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten tenkte å ta oss en ukestur i januar. Vi har sett litt på å dra på dubai, men er veldig usikre på om prisnivået blir for høyt der. Har dere noen forslag til andre småeksotiske reisemål som er varme på den tiden? (eller går det ann for to studenter å reise til dubai uten å irritere seg konstant over alt de ikke har råd til)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og kjæresten tenkte å ta oss en ukestur i januar. Vi har sett litt på å dra på dubai, men er veldig usikre på om prisnivået blir for høyt der. Har dere noen forslag til andre småeksotiske reisemål som er varme på den tiden? (eller går det ann for to studenter å reise til dubai uten å irritere seg konstant over alt de ikke har råd til)

Thailand og Tyrika er jo ganske eksotiske plasser som ikke koster skjorta. Har selv ikke vært i de 2 landene men når jeg har råd skal jeg det ;)

Lenke til kommentar

Tyrkia har ikke akkurat badetemperaturer i januar og Thailand koster vanligvis minst 5000 å reise til, men det er bra og billig når man kommer dit. Reisen til Dubai er mye billigere og selv om det er mulig å bruke mye penger der er det mulig å bo billigere om man ikke er rett på stranden.

Ellers er det stort sett stranden og shoppingsenter med mye rart som er de vanligste tidsfordrivene i selve Dubai så en uke kan bli mye.

Lenke til kommentar

Vi tenkte jo å ta et par dager Abu Dhabi i tillegg, siden vel en av oss, og det er ikke meg, har sett Sex and the city 2, og derfor vil dit. Jeg er egentlig bare sjeleglad for at hun endelig er litt gira på å reise et sted, så derfor er jeg kjempeglad for at du mener det kan bli ok robertaas!

Men takk for tidstips, er jo klart en stor besparelse om man er der et par dager mindre (og da kan man jo bruke mer penger de andre dagene:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...