Wuddlebunny Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 nå du er ute på skrive bordet ditt så trykker du på den tasten som det står prt scr på(print screen), så går du inn i paint eller i et photo redigerings program, og limer inn(ctrl-v) så kommer bildet av skrive bordet ditt opp, så lagrer du det der du vil også legger du det til i et evt innlegg her:D Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg får legge ut min da, ettersom jeg ble tipset om Rainmeter via denne tråden. Jeg er ganske fornøyd med resultatet =) 3 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg får legge ut min da, ettersom jeg ble tipset om Rainmeter via denne tråden. Jeg er ganske fornøyd med resultatet =) Hvilket theme er det? Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hvilket theme er det? Jeg bruker i hovedsak Gnometer, men bruker klokken fra Dark Rainmeter og lastet ned en ikonpakke og skiftet ut de originale ikonene. Jeg har også fornorsket grensesnittet. Etterhvert som jeg forstod mer av Rainmeter, fant jeg ut at det er utrolig mange muligheter ved å endre .ini-filene. Endret 6. mars 2011 av Firmus Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hvilket theme er det? Jeg bruker i hovedsak Gnometer, men bruker klokken fra Dark Rainmeter og lastet ned en ikonpakke og skiftet ut de originale ikonene. Jeg har også fornorsket grensesnittet. Etterhvert som jeg forstod mer av Rainmeter, fant jeg ut at det er utrolig mange muligheter ved å endre .ini-filene. Jeg fikser ikke å fornorske den, har skrevet inn: [Rainmeter] 10-Foot HUD (White) - Created by Stephen R Gibson. Update=1000 [MeasureTime] Measure=Time Format=%#I:%M %p [MeasureDate] Measure=Time Format=%d [MeasureMonth] Measure=Time Format=%B Substitute="Januar":"JANUAR","Februar":"FEBRUAR","Mars":"MARS","April":"APRIL","Mai":"MAI","Juni":"JUNI","Juli":"JULI","August":"AUGUST","September":"SEPTEMBER","Oktober":"OKTOBER","November":"NOVEMBER","Desember":"DESEMBER" [MeasureDay] Measure=Time Format=%A Substitute="Mandag":"MANDAG","Tirsdag":"TIRSDAG","Onsdag":"ONSDAG","Torsdag":"TORSDAG","Fredag":"FREDAG","Lørdag":"LØRDAG","Søndag":"SØNDAG" [Variables] FontColor=67,61,66,255 -------------------------------------METERS-------------------------------------------- [MeterTime] MeasureName=MeasureTime Meter=STRING X=0 Y=13 FontColor=#FontColor# FontSize=78 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterDate] MeasureName=MeasureDate Meter=STRING X=15 ;x=500 Y=110 ;y=20 FontColor=#FontColor# FontSize=56 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterMonth] MeasureName=MeasureMonth Meter=STRING X=120 ;x=600 Y=117 ;y=25 FontColor=#FontColor# FontSize=32 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterDay] MeasureName=MeasureDay Meter=STRING X=123 ;x=600 Y=156 ;y=65 FontColor=#FontColor# FontSize=20 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 Men den er fortsatt på engelsk :S Endret 6. mars 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvilket theme er det? Jeg bruker i hovedsak Gnometer, men bruker klokken fra Dark Rainmeter og lastet ned en ikonpakke og skiftet ut de originale ikonene. Jeg har også fornorsket grensesnittet. Etterhvert som jeg forstod mer av Rainmeter, fant jeg ut at det er utrolig mange muligheter ved å endre .ini-filene. Jeg fikser ikke å fornorske den, har skrevet inn: [Rainmeter] 10-Foot HUD (White) - Created by Stephen R Gibson. Update=1000 [MeasureTime] Measure=Time Format=%#I:%M %p [MeasureDate] Measure=Time Format=%d [MeasureMonth] Measure=Time Format=%B Substitute="Januar":"JANUAR","Februar":"FEBRUAR","Mars":"MARS","April":"APRIL","Mai":"MAI","Juni":"JUNI","Juli":"JULI","August":"AUGUST","September":"SEPTEMBER","Oktober":"OKTOBER","November":"NOVEMBER","Desember":"DESEMBER" [MeasureDay] Measure=Time Format=%A Substitute="Mandag":"MANDAG","Tirsdag":"TIRSDAG","Onsdag":"ONSDAG","Torsdag":"TORSDAG","Fredag":"FREDAG","Lørdag":"LØRDAG","Søndag":"SØNDAG" [Variables] FontColor=67,61,66,255 -------------------------------------METERS-------------------------------------------- [MeterTime] MeasureName=MeasureTime Meter=STRING X=0 Y=13 FontColor=#FontColor# FontSize=78 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterDate] MeasureName=MeasureDate Meter=STRING X=15 ;x=500 Y=110 ;y=20 FontColor=#FontColor# FontSize=56 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterMonth] MeasureName=MeasureMonth Meter=STRING X=120 ;x=600 Y=117 ;y=25 FontColor=#FontColor# FontSize=32 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterDay] MeasureName=MeasureDay Meter=STRING X=123 ;x=600 Y=156 ;y=65 FontColor=#FontColor# FontSize=20 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 Men den er fortsatt på engelsk :S Den eneste umiddelbare forskjellen jeg ser fra min er at den første måneden står på engelsk, deretter på norsk. Altså; "January":"JANUAR", "February":"FEBRUAR" osv. Det samme gjelder dagene. [Rainmeter] 10-Foot HUD (White) - Created by Stephen R Gibson. Update=1000 [MeasureTime] Measure=Time Format=%#H:%M [MeasureDate] Measure=Time Format=%d [MeasureMonth] Measure=Time Format=%B Substitute="January":"JANUAR","February":"FEBRUAR","March":"MARS","April":"APRIL","May":"MAI","June":"JUNI","July":"JULI","August":"AUGUST","September":"SEPTEMBER","October":"OKTOBER","November":"NOVEMBER","December":"DESEMBER" [MeasureDay] Measure=Time Format=%A Substitute="Monday":"MANDAG","Tuesday":"TIRSDAG","Wednesday":"ONSDAG","Thursday":"TORSDAG","Friday":"FREDAG","Saturday":"LØRDAG","Sunday":"SØNDAG" [Variables] FontColor=255, 255, 255, 150 -------------------------------------METERS-------------------------------------------- [MeterTime] MeasureName=MeasureTime Meter=STRING X=0 Y=13 FontColor=#FontColor# FontSize=78 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterDate] MeasureName=MeasureDate Meter=STRING X=15 ;x=500 Y=110 ;y=20 FontColor=#FontColor# FontSize=56 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterMonth] MeasureName=MeasureMonth Meter=STRING X=120 ;x=600 Y=117 ;y=25 FontColor=#FontColor# FontSize=32 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 [MeterDay] MeasureName=MeasureDay Meter=STRING X=123 ;x=600 Y=156 ;y=65 FontColor=#FontColor# FontSize=20 FontFace=rockwell StringAlign=LEFT StringStyle=Bold AntiAlias=1 Se om det hjelper... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Se om det hjelper... Det løste det Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) 96 bakgrunssbilder med rotasjon hver halve time. Må ha det ryddig. Mappestrukturen ellers på pc'en er også veldig ryddig og hvis jeg føler at ting blir for rotete så formaterer jeg hele skiten. Litt ocd på det området uten at jeg vet hvorfor. Endret 6. mars 2011 av -Zeitgeist- 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tatt akkurat nå sånn som det er. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tatt akkurat nå sånn som det er. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skrivebordet mitt likner litt på det her, bare annen farge og veldig annerledes. fra spøk til revolver Og det meste råtner i bullshitmappen. 3 Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Uploaded with ImageShack.us Enkelt og masse dritt på skrivebordet da jeg ikke har giddet og sortere Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Se om det hjelper... Det løste det Jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å stå 6 mars istedet for 06 mars, da. Det irriterer meg litt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Endret 6. mars 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 @N1ko: Gjerne post bildet du bruker som bakgrunn. Veldig pent. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Litt kjedelig kanskje, men er glad i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå