cravenn Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 ArchBang med Openbox i VM: hef10 Lenke til kommentar
smAEck Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Endret 10. august 2012 av smAEck 2 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Smack, hvilken launcher er det? Her er min forresten (japp jeg har tatt bildet selv...) http://imgur.com/v9vCo (hvordan for jeg lastet opp bildet ifra imgur? ) Endret 14. august 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 He, He, mitt skrivebord ligger nedpakket enda - kjøpt på Jysk i vår og skal monteres senere i høst Skjønner hva du mener, har ett ryddig skrivebord, der alt har sin faste plass for å ungå rot. Oversiktlig for meg, til tider kan dette være omrokkert - etter litt datakrasj. Må a plassere alt der det skal være. Inneholder de viktigste programmer + snarveier til en god del jeg bruker ofte. Lenke til kommentar
drift_boy Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 2 år siden jeg startet denne tråden ....hadde glemt den helt jeg. Ufffff så fort tiden går! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Edit: Var ikke rart jeg ikke fant bildet mitt i snowDOG tråden, jeg posta det vist her:3 Jaja, her er mitt bakruns bulde på jobb: Endret 17. august 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kjøpt meg THOR pc fra cdon, så jeg mener bakgrunnen passer godt Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 "Du må skrive noe i ditt innlegg" Si meg, er ikke det imot trådens "hensikt" og regler? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kjøpt meg THOR pc fra cdon, så jeg mener bakgrunnen passer godt Synd det ikke er Thor som er avbildet. Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Veldig rotete, men det er bare sånn det fungerer. Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kjøpt meg THOR pc fra cdon, så jeg mener bakgrunnen passer godt Synd det ikke er Thor som er avbildet. Hva mener du? Bildet er fra filmen "Thor" Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Men ikke karakteren Thor. Veldig rotete, men det er bare sånn det fungerer. kan jeg spørre hva historien bak "6ddc8..." og det bildet over er? Ser også to bilder av Applejack... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kjøpt meg THOR pc fra cdon, så jeg mener bakgrunnen passer godt Synd det ikke er Thor som er avbildet. Hva mener du? Bildet er fra filmen "Thor" Det er Heimdall. Dette er Thor: http://images.allmoviephoto.com/2011_Thor/2011_thor_wallpaper_013.jpg Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Men ikke karakteren Thor. Veldig rotete, men det er bare sånn det fungerer. kan jeg spørre hva historien bak "6ddc8..." og det bildet over er? Ser også to bilder av Applejack... Det er vel ikke så mye 'historie' bak det. Fant bare 6ddc8 mens jeg leita etter referanser til anatomi, og bildet var litt søtt. Bildet over er et bilde av Pikachu som var stilig. Da har du et godt øye, for det er nok bilde av hun du så ja. Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kjøpt meg THOR pc fra cdon, så jeg mener bakgrunnen passer godt Synd det ikke er Thor som er avbildet. Hva mener du? Bildet er fra filmen "Thor" Det er Heimdall. Dette er Thor: http://images.allmov...llpaper_013.jpg Får ikke lastet inn bildet Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Slik ser nå mitt "skrivebord" ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå