lkjelsberg Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Vel dette er mitt. Kjører rainmeter. (med et skin jeg ikke kommer på hva heter i farten.) 3 skjermer på meg ^^ Ganske ryddig oppsett... Etter det jeg har sett her tror jeg at jeg kommer til å bruke rainmeter mer kreativt... Endret 9. april 2012 av Osprey5277 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå må jeg nesten spørre - hvorfor Chrome når Chromium? Mer up-to-date og open source! For min del... Innebygd PDF og Flash samt auto-update. Også kan jeg synce all info over flere maskiner, men kanaskje Chromium har det? Å åpne PDF i Chromium er også mulig, blant annet nevnt litt her. Flash-biten forstår jeg ikke helt da det har fungert ypperlig hele tiden når jeg har brukt Chromium. Auto-update er noe skjit, slik skal man gjøre gjennom pakkebehandleren slik at ting ikke oppdaterer når du ikke vil det! Du kan også synce i Chromium på samme måte som i Chrome. Har brukt det selv og det fungerer fint. Det var nå noe op et tidspunkt som ikke funka i chromium som tilfeldig vis funka i chrome da Kjedelig, men slik er det vel kanskje når Chromium er litt mer bleeding edge og da kommer slikt med på kjøpet innimellom. Og scrollbarene som vises er kun sånn i chrome(og chromium) er teite på den fronten på resten av systemet ser scrollbaren sånn ut: Beklager, glemte helt at Chrom{e, ium} har sitt eget theme når det gjelder scrollbar Derimot så finnes det extensions for å endre, f. eks thin scroll bar. Om du trenger å scrolle horizontal så kan du bruke shift+scroll så man trenger strengt talt nesten aldri scrollbarene. Men jeg skal ikke krangle mer på det, dere kan jo selvfølgelig bruke hvem av de to du vil, men hvis det hadde fungert helt likt så hadde jeg i alle fall valgt Chromium for å støtte communitiet Ingenting fancy greier, men det er ihvertfall ryddig. Enkelt og greit! Liker det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva heter det theme du har på taskbaren? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva heter det theme du har på taskbaren? Bruker Windows 7 Start Orb Changer og en custom logo pakke som heter Ecqlipse 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Men jeg skal ikke krangle mer på det, dere kan jo selvfølgelig bruke hvem av de to du vil, men hvis det hadde fungert helt likt så hadde jeg i alle fall valgt Chromium for å støtte communitiet Nå skal jeg også slutte å være Off topic her men jeg er nok litt ego, jeg velger det som gjør jobben best framfor det som er "snillest". Sun/Oracle sin JVM bruker jeg også da OpenJDK kødda med arduino sitt IDE som jeg bruker mye, (I alle fall uploaderen/compileren) Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva heter det theme du har på taskbaren? Bruker Windows 7 Start Orb Changer og en custom logo pakke som heter Ecqlipse 2 Tusen takk Lenke til kommentar
lals Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 liker det enekelt og greit. ser at det er noen her som har kalender og andre ting på skrivebordet. hvor fant dere dette? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noe som heter rainmeter Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nytt oppsett på stasjonære. Mer informasjon finnes på DeviantArt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fjernet fglrx og fikk meg Gallium3D, så nå kan jeg bruke Gnome 3.2. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Etter siste reinstall av Windows! Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Her er skrivebordet på netbooken min (HP mini 110-3100) Ikke noe spennende, bruker denne mest til internett, skole og div. "on the go". Nedgradert fra Win7 Starter til XP Pro. Mye, mye raskere. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Win XP kan være raskere pga. du fikk med preinstallert programvare fra produsenten (også kalt crapware). Spørs selvfølgelig på specs men Win7 klarer seg rimelig bra mot WinXP. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Finnes det tråd(er) her inne der man legger ut bilder av pulten, PCen sin etc. ? Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Win XP kan være raskere pga. du fikk med preinstallert programvare fra produsenten (også kalt crapware). Spørs selvfølgelig på specs men Win7 klarer seg rimelig bra mot WinXP. Avinstallerte all crapwaren med en gang jeg kjøpte den Formatterte til Home Premium etterhvert, men likte ikke performancen. Selv simple spill som CS 1.6 lagga på Win7 (~20FPS) mens på XP hadde jeg 40-50FPS. Grunnen er jo selvfølgelig at Windows 7 tar opp mye mer RAM, CPU og skjermkortytelse enn XP, noe som jeg merker på en netbook med 1,66GHz single-core. Oppgraderte RAM'en til 2GB da jeg hadde Win7, men var ikke stor forskjell i ytelsen. Lenge leve XP! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skru av grafikken så skal du fort se 7 ikke er så mye tregere enn XP. Men til gjengjeld er den mye mer sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Gledes til Diablo3 !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå