Occi Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 3. Dra ut lader'n din! Den er på 97 %, burde ikke lade mer enn 80 eller noe, pga større "stress" for batteriet i laptoppen Dette er såvidt meg bekjent ikke lenger sant med dagens batteriteknologi da batteriene er mye mer "hardføre" (annen teknologi). Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Link til theme og gadget på skrivebordet please:P Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Alle her har så fine bakgrunner osv, men jeg syns det er greit å ha litt rot jeg. Et ypperlig sted å ha unyttige ting som en ikke gidder å sortere = ) 1 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Litt dumt spørsmål sikkert, men hvordan får man en wallpaper på 3200X1200 til å strekke seg som tiltenkt på to skjermer med 1920X1080? Har ett Ati-kort, men finner ikke noe i Catalyst control center heller. Er jeg blind? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) @Ajaco: Hva bruker du? Ser forresten at du bruker samme ikon pakke som meg, bare at jeg bruker den hvite versjonen. Endret 12. mars 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Litt dumt spørsmål sikkert, men hvordan får man en wallpaper på 3200X1200 til å strekke seg som tiltenkt på to skjermer med 1920X1080? Har ett Ati-kort, men finner ikke noe i Catalyst control center heller. Er jeg blind? Hvis du har et bakgrunns bilde som du vil strekke over to skjermer, så må du først passe på at bredden tilsvarer begge skjermene og høyden på den laveste. Så må du høyreklikke på skrivebordet og velge "Personalize" -> "Desktop Background" -> "Picture position" (denne må stå på "Title") Voila! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Link til theme og gadget på skrivebordet please:P Hm. Tror windows-themet mitt heter 'Dream'. Når det kommer til gadgets osv på skrivebordet, har jeg brukt rainmeter. Brukte i utgangspunktet Animus v2.0 (tror jeg), men modifiserte det en god del, og lagde net up/down selv. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Link til theme og gadget på skrivebordet please:P Hm. Tror windows-themet mitt heter 'Dream'. Når det kommer til gadgets osv på skrivebordet, har jeg brukt rainmeter. Brukte i utgangspunktet Animus v2.0 (tror jeg), men modifiserte det en god del, og lagde net up/down selv. Har du mulighet til og zip'e filene til rainmeter? 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) DeviantArt: Nyeste Linux-oppsettet. Laptop. Edit: Imgur har det for seg å miste bilder om dagen.. Klikk på bildet for full størrelse Endret 7. april 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Både laptop og desktop kjører ubuntu 11.10 med gnome 3 og conky. Shell-theme er copypaste fra et par forskjellige, vindus theme er zukitwo og conky klokka er også en modifikasjon av en config jeg fant en plass. Laptop (Som sagt akkurat det samme, bare annen bakgrunn): Endret 9. april 2012 av weebl 3 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Pent! Link til theme og wallpaper? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) temaet er en noe modifisert utgave av dette: http://browse.devian...aience#/d47vmgg bakgrunnen er av denne brukeren: http://natsumi-caek-...rt.com/gallery/ og om du er intressert i conky configen så er den her: # Conky settings # background no update_interval 1 override_utf8_locale yes double_buffer yes no_buffers yes #text_buffer_size 2048 # Window specifications # own_window yes own_window_type desktop own_window_class conky own_window_transparent yes #own_window_hints undecorate,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager own_window_hints sticky,skip_taskbar minimum_size 250 border_inner_margin 0 border_outer_margin 0 alignment bl gap_x 150 gap_y 80 # Graphics settings # draw_shades no draw_outline no draw_borders no draw_graph_borders no # Text settings # use_xft yes xftalpha 0 text_buffer_size 2048 uppercase no default_color FFFFFF color1 fff color2 888 #CPU settings cpu_avg_samples 2 TEXT ${voffset 10}${font ubuntu light:size=50}${time %A}${font}${voffset -10} ${voffset 10}${font ubuntu light:size=50}${time %B} ${time %e}${font}${voffset -10} ${voffset 10}${font ubuntu light:size=110}${time %I:%M %p}${font}${voffset -10} ${voffset 20}${font ubuntu light:size=14}CPU: ${cpu}% | RAM: ${mem} | WS: ${desktop}${font} ${font ubuntu light:size=14}UPTIME: ${uptime} | Wireless: ${wireless_link_qual_perc wlan0}%${font} ${font ubuntu light:size=14}Down: ${downspeed wlan0}/s | UP: ${upspeed wlan0}/s${font} ${font ubuntu light:size=14}Sys: ${fs_used_perc}% | Data: ${fs_used_perc /media/Data}% | 2tb: ${fs_used_perc /media/2tb}%${font} Endret 9. april 2012 av weebl Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå må jeg nesten spørre - hvorfor Chrome når Chromium? Mer up-to-date og open source! Ellers var wallpaperne veldig fine! Syns også GTK-themet var ganske nice, men scroll-barene var litt vel brede. Norsk OS ser heller ikke spesielt bra ut spør du meg, men det er åpenbart smakssak. Du burde kanskje også vurdere å fjerne accessibility-knappen Fint skrivebord Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå må jeg nesten spørre - hvorfor Chrome når Chromium? Mer up-to-date og open source! For min del... Innebygd PDF og Flash samt auto-update. Også kan jeg synce all info over flere maskiner, men kanaskje Chromium har det? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Det var nå noe op et tidspunkt som ikke funka i chromium som tilfeldig vis funka i chrome da Og scrollbarene som vises er kun sånn i chrome(og chromium) er teite på den fronten på resten av systemet ser scrollbaren sånn ut: Endret 9. april 2012 av weebl Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ingenting fancy greier, men det er ihvertfall ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå