hawk52 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Å kjøre med default Windows-bakgrunn er PC-verdenens svar på å holde skoene "box fresh". Hehe, sant det Glemte å nevne at dette er faktisk "box fresh". Formatterte i dag etter store problemer som skyltes feilpartisjonering av meg Endret 12. februar 2012 av hawk52 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mitt desktop er sånn greit minimalistisk, Bruker rocketdock og rainmeter og et custom tema. Link til rainmeter themet? Rainmeter - Simple Media 1.1 There it is Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Sitter på en dårlig laptop, så tenkte det passet å bytte om på windows themet Windows 98 ftw! Endret 15. februar 2012 av Mr. A 3 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Også brukte jeg et windows mobile skin til windows med ny bootloader loginscreen og komplett reskin av windows + iconer og musepeker. Denne skulle jeg VELDIG gjerne få til!! Har du mulighet til å sende meg noen linker og raske instruksjoner? Gjerne på PM. Det Mobile temaet var virkelig lekkert! TAKK Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Oppdaterte skrivebordet mitt. Gikk fra stabillitet, til design! Uansett, dette temaet er stabilt da Lenke til kommentar
Akise Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Ny pc, nytt skrivebord Endret 21. februar 2012 av Akise Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skrivebordet på skolepcen. Er nødt til å ha litt på skrivebordet osv. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Skrivebordet på skolepcen. Er nødt til å ha litt på skrivebordet osv. 1. Fences? 2. Den wiki leaks powerpointen virket intresang, forteller du om wikileaks om det de lekker ut, hvordan de får tak i den info'n eller hva ? (Pssst! Er det mulig å få et bitte bitte lite eksemplar? bare for å finne mer ut om wikileaks) 3. Dra ut lader'n din! Den er på 97 %, burde ikke lade mer enn 80 eller noe, pga større "stress" for batteriet i laptoppen Endret 25. februar 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 ligger noen mapper der, da jeg måtte tømme minnepinnen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ny pc, nytt skrivebord Liker playlista! Forslag til noe jeg kan "style" skrivebordet med? Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 en fin bil? audi eller noe... 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 1. Fences? 2. Den wiki leaks powerpointen virket intresang, forteller du om wikileaks om det de lekker ut, hvordan de får tak i den info'n eller hva ? (Pssst! Er det mulig å få et bitte bitte lite eksemplar? bare for å finne mer ut om wikileaks) 3. Dra ut lader'n din! Den er på 97 %, burde ikke lade mer enn 80 eller noe, pga større "stress" for batteriet i laptoppen 1. Hva er Fences? 2. Wikileaks powerpointen er ikke ferdig, kan sikkert sende den til deg når jeg er ferdig om jeg husker det. Den handler mest om hva Wikileaks er osv. 3. Bryr meg lite om batteristress, skolen får supplye meg et nytt når det blir dårlig! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 en fin bil? audi eller noe... Jeg skrev "style" skrivebordet, ikke forsøple. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Mitt skrivebord. Ouch ser at ramforbruket mitt er 8.09 Gb under normal last ( altså kun surfing, folding og diverse småprogrammer som alltid er på). Endret 25. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 en fin bil? audi eller noe... Jeg skrev "style" skrivebordet, ikke forsøple. jeg vet det jeg er egentlig mer intresert i maten en hvordan den fraktes, så denna da? eller noe pent? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Forstår ikke trenden å ha en bil eller ei dame som bakgrunn. Virker bare så fjortis. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Her er skrivebordet på skole pc'en min Rotete i know Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Forstår ikke trenden å ha en bil eller ei dame som bakgrunn. Virker bare så fjortis. Det er da utrolig kjedelig med et flagg? Fint å ha noe å se på fra tid til annen, være seg dame, bil, blomst eller natur. @Settings: Man skal ikke undervurdere en god kebab.... Nå gjorde du meg sulten, damn you! Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Forstår ikke trenden å ha en bil eller ei dame som bakgrunn. Virker bare så fjortis. Det er da utrolig kjedelig med et flagg? Fint å ha noe å se på fra tid til annen, være seg dame, bil, blomst eller natur. @Settings: Man skal ikke undervurdere en god kebab.... Nå gjorde du meg sulten, damn you! det er ikke kebaben jeg undervurderer, det er tralla den kommer i... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Forstår ikke trenden å ha en bil eller ei dame som bakgrunn. Virker bare så fjortis. Det er da utrolig kjedelig med et flagg? Fint å ha noe å se på fra tid til annen, være seg dame, bil, blomst eller natur. @Settings: Man skal ikke undervurdere en god kebab.... Nå gjorde du meg sulten, damn you! For all del, jeg respekterer at ikke alle deler mine meninger, men fikk et visst behov for å nevne det! Flagget er flott det da? Er du ikke stolt over landet ditt som nasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå