NicholasWalker Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Heisann, har en internasjonal CoD Mw2 og Black ops klan som alle kan bli med i. Trenger virkelig flere medlemmer som også inviterer vennene sine for og få ett større community. Designet har jeg fått men har koda det selv. Fikk bare psden. BARE TIL PS3 http://xtrmweb.tk/ Endret 14. august 2010 av NicholasWalker Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg joiner, K/D på 1.56 og send meg en medling med PSN'en din Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er denne clanen oppe og går enda? Jeg spiller aktivt på PS3 Call of duty Black ops og er veldig interresert i å bli med i denne clanen for å få nye bekjente og andre å game med. Bare å adde meg på PS3, men si at du er ifra diskusjon. no eller lignende PSN:KakemannNO BTW: Gikk inn på siden, men det stod at det bare var for MW2, stemmer dette? Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hallo? Kontakt meg når PSN er oppe igjen, har nå en kd på 1.66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå