aleks558 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 hei! vil gjerne vite ca verdi på riggen min følgende specs: Skjerm: LG 24" Ram: OCZ 8gb DDR2 800 mhz CPU: AMD II X4 955 3.2 GHZ Black Edition PSU: 550Watt Nettaggregat Harddisk: 250 WD SATA + 500 WD SATA Skjermkort: Ati Radeon Sapphire HD 5750 1GB DDR5 Hovedkort: Gigabyte GA-M720-US3 ROM: CD rom med dvd brenner, LIGHTSCRIBE. Sata Kabinett: Cooler Master Mystique Vifte: Thermal Take vifte som viser temp. "hjernen" har dotte av så lyser bare blått men har den liggende så kan loddes på Alt dette er ganske nytt Cpu er noen uker gammel med helt ny Cooler Master Kjølepasta Skjermkort kjøpt privat for ca 1 månde siden men er tidligere bare prøvemontert om noen kunne gi meg en grei pris de syntes jeg kunne ta for den hadde det vært veldig greit Vurderer å selge å er altid greit å vite verdi Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 6k - 7k maybe? Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 med skjerm? så lite ? skjermen er helt ny LG 24" Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 hehe er ikke sikker altså men husk at prisen på hardware synker fort nå om dagen. Jeg har selv 3 x 24 tommere helt nye i Eyefinety med samme kortet og litt dårligere prosessor + at jeg bare har 6gb ram, 3 tb harddisk så får jeg ikke allverdens for det Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 med skjerm? så lite ? Ganske enkelt å finne ut hva den tekniske verdien på maskinen er. Sett opp en tilsvarende maskin i prisguiden, slik at du finner ut hva prisen på den er i dag. Så vil bruktprisen ligge på mellom 50% - 65% av den prisen. Den virkelige bruktprisen finner du ikke før noen er villig til å kjøpe den. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå