thyes Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og fikk fikset meg nett her om dagen. Nettet inkluderes i husleia, sammen med kabel fra Canal Digital. Bruker for det meste trådløst nett, det eneste som er tilkoblet kabel er PS3'en. Etter å ha brukt nettet en del, mister jeg til tider forbindelsen, og på PS3'en får jeg beskjed om at det er en DNS feil. Hva skyldes dette problemet? Er det noe innstillinger i routeren som må fikses på? Jeg husker ikke hele feilmeldingen med nummer osv, men det er hvertfall en DNS feil. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan være router som får problemer pga mange samtlige forbindelser (f.eks bittorrent). Lenke til kommentar
thyes Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har ikke brukt bitorrent siden jeg fikk nettet opp og gå for et par dager siden. I de tilfellene jeg har mistet forbindelsen har jeg enten surfet på laptopen, eller gamet på PS3 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå