FEAR2 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hei Min Kjæreste har en sønn på 9 år. De har nettopp kommet til Norge. Jeg forsørger dem. Vi bor i hybelleiglighet. Hun ble gravid. Vi hadde ikke planlagt. Vi fant ut etter 2 uker. Hun tok abort for noen dager siden. Vi er i sjokk begge to. Har noen erfaringer hvordan fungerer forhold etter det ? Hvordan kan vi redde vår forhold? Er det mulig å bli som før? Vi hadde det veldig veldig koselig sammen. Jeg føler veldig komfort med henne, hun også. Endret 14. august 2010 av FEAR2 Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det burde da ikke være noe problem for hverken deg eller henne. Støtt henne, snakk om forholdet, og trøst deg med at et barn som ikke kommer er en MYE mindre påkjenning for et forhold enn en familieforøkelse ville ha vært. Jeg ser ingen grunn til at forholdet dere i mellom skal endres av noe så banalt som en abort. Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Hei. Takker deg for at du tok deg tid, Jeg snakker veldig mye med henne. Vi vurderer å ta ferie sammen:) Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Så koselig^^ Det synes jeg absolutt dere skal gjøre, for å få tankene over på noe annet. Det går nok bra, skal du se, og du er jo tydelig glad i kjæresten din. Lenke til kommentar
Ibris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Joda, forhold kan gå over etter en abort, særlig hvis den ene egentlig ikke ville ta det bort. Det kan være en påkjenning å ta abort, så vær der for henne og støtt henne. Snakk mye om det.. om opplevelsen, avgjørelsen, følelsene. Du har sikkert en del tanker og følelser rundt det du og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå