Gå til innhold

Bærbar til bruk ute i sola med HDMI audio/video utgang <10.000

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter en bærbar pc som jeg både kan bruke ute ( typ antireflex , eller hva som helst så lenge den egner seg til bruk ute i solskinn) og at den kan kobles til tv'n min via HDMI og gi meg både lyd og bilde på den.

Har hatt problemer med å finne laptopper som har begge deler da det virker som om multimedia laptoppene alle har glossy skjermer og HDMI utgang, og business laptoppene har antireflex og ingen HDMI utgang.

Max pris 10.000 kr

Foretrekker så stor skjerm som mulig, minst 15", helst 16-17

På forhånd takk :)

Endret av egileskimo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare kjime raskt inn med at det viktigste for utebruk i solskinn er ikke egentlig antireflex (dog det er kjekt å ha også), men heller den maksimale lysstyrken som skjermen kan yte. For innendørs bruk vil du naturligvis bare slå den ned, men synligheten av skjermen i sollys er hovedsakelig avgjort av hvor mye lys skjermen kan produsere. Dette bør du kunne finne oppgitt i spesifikasjonene på maskiner (om du graver litt dypere enn normalt).

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg vil bare kjime raskt inn med at det viktigste for utebruk i solskinn er ikke egentlig antireflex (dog det er kjekt å ha også), men heller den maksimale lysstyrken som skjermen kan yte. For innendørs bruk vil du naturligvis bare slå den ned, men synligheten av skjermen i sollys er hovedsakelig avgjort av hvor mye lys skjermen kan produsere. Dette bør du kunne finne oppgitt i spesifikasjonene på maskiner (om du graver litt dypere enn normalt).

-Stigma

Ah takk takk, men det er vel en fordel å holde seg unna "glossy" skjermer? eller har det lite å si? Hadde isåfall gjort søket veldig mye lettere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...