Noble Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Min gode gamle E71 begynner å dra på årene, og det er på tide å bytte den ut. Ideelt sett skulle jeg kjøpt en helt lik telefon, for det har vært en telefon i ypperste klasse. Bra battertid, solid byggekvalitet, pent utseende og hardwaretastatur. Eneste som plager meg er den tåpelige filbehandleren til S60, samt at jeg helst skulle hatt 3.5mm utgang på telefonen. Jeg trenger ingen fancy 'fjortiss appz & gamez' som iPhone- og Androdgutta alltid skal trekker frem. Fiselyder, spill, videodagbøker og annet ræl er helt unødvendig på en mobiltelefon etter min mening. Det telefonen MÅ støtt er 1880-applikasjonen som slår opp telefonnummre automatisk når noen ringer (slik som på S60, iPhone-versjonen er ikke bra nok). Det må finnes en brukbar SSH-klient (helst med støtte av nøkkler). Hardwaretastatur er vel egentlig også et must siden jeg ennå ikke har prøvd et brukbart touchtastatur. Det må heller ikke være et skrangleverk ala N97. Andre ting som teller pluss, men ikke er avgjørende er: + Bra batteri + Bra skjerm + Linux OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå