Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken type kondom er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du nesten prøve deg litt frem selv. Det som funker bra for meg, kanskje ikke funker like bra for deg.

Og ja, du kan bruke kondom til det meste, inkludert runking. Du kan blåse den opp og lage en ballong også.. Om du trer kondomen over eksospotta på bilen din blir den også ganske stor før den sprekker, morsomt.

Edit. Mer humor added

Endret av Badjoker
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kondom kan forenkle rengjøringen av leketøyet ditt, men vasker du fleshlighten etter hver gang kan du droppe det (det bør ha fulgt med råd om rengjøring?). Se ann din egen størrelse -> vær ærlig, og spør deg selv "hva vil jeg at disse kondomene skal gjøre for meg og den heldige frøkenen?". Kjøp noe enkelt, det kan bli trøblete å velge noe annet med utvalget knorter, smak og farge, og det er selve sexen som er viktigst, ikke regnfrakken den utføres med.

Lenke til kommentar

Den kondomen du nevner er ikke noe å skryte av. De rugene de snakker slik om er så små at det bare ser ut som om man har fått litt grønnfarget-plastikkgåsehud på penis.

EDIT: (Syns også å huske at de var små, men kan jo hende de kommer i forskjellige størrelser.)

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

Den kondomen du nevner er ikke noe å skryte av. De rugene de snakker slik om er så små at det bare ser ut som om man har fått litt grønnfarget-plastikkgåsehud på penis.

EDIT: (Syns også å huske at de var små, men kan jo hende de kommer i forskjellige størrelser.)

Jeg kjente faktisk forskjell fra vanlige kondomer. De klumpene er ikke sånn at man føler dem hver for seg, men helheten er forskjellig, synes nå jeg. Det syntes typen min også.

Lenke til kommentar

Da får du være tilfreds med det, bare min personlige mening. Madammen mente det samme, men så er vi heller ikke så glade i kondomer generelt, og bruker dem bare ved spessielle anledninger. (Nå skal det nevnes at vi er faste partnere som har testet oss for kjønnssykdommer og bruker annen type prevensjon, ikke tull rundt med å hoppe av i svinge etc.)

Satt og søkte på kondomen, fant ut at det ikke er "bumpy ride" jeg snakker om, mem "Nakken" fra "rfsu". Rfsu - Nakken kondomen

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...