Vyse Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvilket abonnement jeg skal ha på mobilen jeg skal bestille. Har heller ikke helt klart å bestemme meg for om jeg vil ha en Galaxy S, eller HTC Desire, men lener mest mot Desire nå da jeg har hørt at Galaxy S ikke har en god IRC client (uten trackball så mangler den tydeligvis alt og ctrl). Jeg bruker aldri internett på mobilen uten wifi rundt meg, men dette kan endres når jeg kaster meg på smartphone-bølgen. Derfor er databruk noe jeg bekymrer meg litt for, men Telenor's MobilSurf kan jo hjelpe stort der. Det jeg ser etter i abonnementet er at det kan gli inn i FriFamilie (noe jeg regner med at Telenor's abo gjør uansett), og en lav månedspris. Kan noen hjelpe meg med å bestemme meg? Jeg har sett en del på FriHet og SuperPluss, da telefonene ikke koster altfor mye med disse abonnementene. Finnes det et bedre alternativ hos Telenor? Evt et djuice abonnement som kan kobles inn i FriFamilie? Om dere også har noen hjelpsomme tips som kan få meg til å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal bestille også, så tar jeg det i mot med takk. ^^ Endret 16. august 2010 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Super ser vel ut som et godt valg, i alle fall om du sender en del SMS, ettersom 1000 SMS er med i prisen. Ps. hvorfor skulle ikke Galaxy s ha IRC klient om Desire har det, begge er jo Android... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå