Raspeball Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hei! Min kjære mor har dessverre vært så uheldig å la seg lure av en reklame på Facebook som ledet til en side der hun kunne ta en IQ-test (tror jeg), og godtroende som hun er tastet hun inn mobilnummeret sitt. Nå får hun en masse meldinger som koster henne (minst) 180 NOK i uka. Hun har prøvd å avslutte "abonnementet" ved å følge retningslinjene på nettsidene til selskapet, her: Retningslinjer/villkår EazyWin Hun har sendt stopp-meldingene (både med "STOP" og "Stop"), men får ingen bekreftelse på at tjenesten er avsluttet. I tillegg har hun sendt en mail, samt prøvd å ringe kundeservice, uten å få svar. Jeg er redd for at dette vil kunne komme til å koste henne dyrt, og jeg lurer derfor på om noen her vet hvordan jeg kan få stoppet dette? Er det noe jeg har oversett? Hvis ikke, hva annet kan man gjøre? På forhånd hjertelig takk for alle svar Endret 13. august 2010 av Raspeball Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ser ut som IQ-testen var reell. Fra spøk til alvor, bare prøv å kontakte de på alle mulige måter inntil dere får svar. På nettsiden deres står det vel instruksjoner på hvordan man virkelig stopper tjenesten? Evt. søk litt rundt på Internett, sikkert noen andre som har gått i samme fella… Ellers er det nok fint lite å gjøre, dessverre. Noe annet å tenke på: Kan godt hende at tjenesten er stoppet uten verifisering? Endret 13. august 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Saken er at hun får meldinger i begynnelsen av hver uke. Rett etter første gang hun fikk meldingene, sendte hun flere stopp-meldinger, men det kom fortsatt meldinger uka etterpå (denne uka). Må finlese siden deres på nytt i håp om å finne ut hva jeg gjør feil når jeg skal prøve å stoppe tjenesten. Har googlet litt, men ikke funnet noen vettuge resultater enda. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Saken er at hun får meldinger i begynnelsen av hver uke. Rett etter første gang hun fikk meldingene, sendte hun flere stopp-meldinger, men det kom fortsatt meldinger uka etterpå (denne uka). Må finlese siden deres på nytt i håp om å finne ut hva jeg gjør feil når jeg skal prøve å stoppe tjenesten. Har googlet litt, men ikke funnet noen vettuge resultater enda. Funker det ikke å stoppe tingen så svindler de jo dere. Anmeld/saksøk Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Hun har snakket med Telenor i dag, og de har sperret hennes nr for alle firesifrete tjenester/telefonnummer. Satser på at hun da slipper å ha noe mer med 2333 å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå