MariusS Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har en Canon MP760 hvor skriverhode antakelivis har gått tett. Den skriver kun ut med en farge (3eBK), resten fungerer ikke. Har lest litt rundt på nettet og funnet ut at det mest sannsynlig skyldes at skriverhode har gått tett. Har fulgt råd som jeg har lest (kjøre dyprens x antall ganger, og ta ut skriverhode og "vaske" det), uten at det har hjulpet noe spesielt. Fikk magenta til å fungere på en utskrift, men nå fungerer den ikke. Fikk også til å skrive svart/hvitt noen ganger, men nå skriver den kun blankt. Det eneste som fungerer er å ta en dysesjekk, da skriver den med 3eBK. Er det noen her som har noen råd til hva jeg kan forsøke? Lenke til kommentar
reor Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Et ikke helt uvanlig problem med cannon blekkskriver. Jeg har noen cannonprintere stående her som også er moden for skifte av skrivehode, men skifte er like dyrt som å kjøpe ny printer og det er det jeg har måtte gjøre.. Jeg går ut fra at du kun har benyttet orginalblekk, samt hatt skrivejobber med printeren med gjevne mellomrom. Refererer hva support fortalte meg. Cannon blekk bør behandles som ferskvare og bør være oppbrukt i løpet av max 6 mndr. Snakket med en som hadde skurt skrivehodene med zalo, men det hjalp ikke meg. Lenke til kommentar
MariusS Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Har kun brukt Canon-blekk til skriveren, men den har ikke blitt brukt så alt for mye den siste tiden. Noen som vet om det er mulig å få tak i et nytt skriverhode, og hvor mye dette evt. koster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå