jonkanon4 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 På grunn av flytting har jeg kommet til den konklusjon at jeg dessverre må kvitte meg med min 50" Panasonic TX-P50V10. Tv-en har tjent meg godt og jeg har vært storfornøyd med den hele tiden. Men det jeg lurer på er til hvilken pris kan jeg selge den for? Noen nøkkelpunkter: # Den ble kjøpt i august i fjor, altså 1 år gammel # Den stod på fot i 2 uker før den ble hengt opp på vegg (vegg-festet medfølger) # Prisen jeg ga for tv-en da jeg kjøpte den var 22.000kr # Jeg har behandlet tv-en så godt jeg kan og alltid tatt de hensyn som skal til for å ivareta tven på best mulig måte. # Det har ikke vært noe trøbbel med tv-en i løpet av den tiden jeg har hatt den. # VG kåret den til den nye plasma-kongen i en artikkel i oktober. (Riktignok var dette en artikkel hentet fra Lyd og bilde-magasinet. Om det er et salgsargument tviler jeg på, men legger det likevel til.) Hvilken pris ville du ha solgt den for? Alle bidrag taes imot med min største takknemlighet Lenke til kommentar
Woods Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Må nok skuffe deg med at tven har nok gått langt ned i pris. I dag får du TXP50V20E til omlag 15000.. men vil tippe du får solgt V10 til omlag 10k. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 De fleste velger faktisk å heller beholde tv'n selv. flytte den til hytta, eller soverommet. Grunnene til det er som nevnt over her: verditap. Det blir nesten slik at man taper mer på å selge den, enn å beholde den selv. Men hvis du absolutt må selge den, tror jeg du kan prøve deg med 8 tusen? Mener disse tv-ene ble solgt for 12000 før de gikk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå