Gå til innhold

Selge Panasonic TX-P50V10, men til hvilken pris?

Anbefalte innlegg

På grunn av flytting har jeg kommet til den konklusjon at jeg dessverre må kvitte meg med min 50" Panasonic TX-P50V10. Tv-en har tjent meg godt og jeg har vært storfornøyd med den hele tiden. Men det jeg lurer på er til hvilken pris kan jeg selge den for?

Noen nøkkelpunkter:

# Den ble kjøpt i august i fjor, altså 1 år gammel

# Den stod på fot i 2 uker før den ble hengt opp på vegg (vegg-festet medfølger)

# Prisen jeg ga for tv-en da jeg kjøpte den var 22.000kr

# Jeg har behandlet tv-en så godt jeg kan og alltid tatt de hensyn som skal til for å ivareta tven på best mulig måte.

# Det har ikke vært noe trøbbel med tv-en i løpet av den tiden jeg har hatt den.

# VG kåret den til den nye plasma-kongen i en artikkel i oktober. (Riktignok var dette en artikkel hentet fra Lyd og bilde-magasinet. Om det er et salgsargument tviler jeg på, men legger det likevel til.)

Hvilken pris ville du ha solgt den for?

Alle bidrag taes imot med min største takknemlighet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste velger faktisk å heller beholde tv'n selv. flytte den til hytta, eller soverommet. Grunnene til det er som nevnt over her: verditap.

Det blir nesten slik at man taper mer på å selge den, enn å beholde den selv. Men hvis du absolutt må selge den, tror jeg du kan prøve deg med 8 tusen? Mener disse tv-ene ble solgt for 12000 før de gikk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...