Sinderella Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Siden diskusjonstråden begynner å bli lang og mye er besvart, har jeg bestemt meg for å lage en samletråd over problemene - løsningene rundt X10 mini/minipro. Her fylles det inn etter beste evne problemene og linker til svaret i diskusjonstråden. Endret 13. august 2010 av Denniz84 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Vil spotify fungere? Svar Kan jeg bruke Blåtann til å sende/motta filer? Svar Kan jeg få kontaktene fra Iphone over til telefonen? Svar Trenger jeg en GMail konto? Svar Jeg vil ha flere ikoner pr vindu Hvordan lagre bilder fra mms Hvor endrer jeg så meldingene kun kommer i handcent? Endre varslingstone(sms/mms) Automatiske/manuelle nettverksinnstillinger Merk: instillingene varierer fra nettverkslevrandør til nettverkslevrandør. Sjekk hjemmesiden til din levrandør for instillingene du trenger: Tele2 Chess Ludo Mobile Onecall Telenor Netcom Hvordan fjerner jeg pre-installerte apps? Noen kan ikke fjernes uten å roote telefonen V1/ V2. Dette er ikke anbefalt å gjøre om du ikke er 110% sikker på hva du gjør! Kan jeg laste ned apps og overføre de fra pc? Svar Hvordan er jeg sikker på at programmene er avsluttet? Svar Batteriet mitt er dårlig og varer ikke lenge Svar 1 / 2 Generell "anbefalt å gjøre" med telefonen for bedre ytelse Endret 13. august 2010 av Denniz84 Lenke til kommentar
gustav Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Takk, du sparte meg for masse tid. Om du greier å holde denne tråden oppdatert vil du være min og mange x10 mini brukeres store helt ;-). Veldig bra tiltak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå