kristoffer99 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Titt på www.mac1.no, slik bør en mac portal gjøres. Dette ble litt for likt hardware.no som rett og slett er kjipt. no mac spirit her.. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Slutt med denna propaganda da! Det finnes jo ikke en gang et forum på mac1 og det er jo derfor vi er her. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Synes dette var en dårlig kritikk. Siden er jo ikke ferdig, og designet er ihvertfall ikke for vanlig. Dette er jo min subjektive mening, og jeg synes personlig det er praktisk at det går paralelle linjer på designet innenfor hw.no-nettverket. Men for å si noe konkret så er det jo klart at det meste er bedre enn et php-nuke theme. Det blir bare for vanlig, uavhengig av hvor omarbeidet det er. Å ha en php-nuke side uten å få opp et forum er jo bare latterlig. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Den sida var jo bare rotete, dessuten bør vel folk snart skjønne at det er bare Apple som vet hvordan man skal bruke tabs på ei webside. Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg synes designet på mac1.no var fint og oversiktelig jeg. Desuten er det en god ide at alle som registrerer seg kan skrive artikler, slik at det blir flere oppdateringer hver dag. Når det gjelder forumet, så er jo den første nyheten som slår imot deg når du går inn på siden at et forum er på vei... Men jeg tror nok amac kan bli en minst like bra side hvis den oppdateres ofte, selv om mac1.no nok vil bli en hard konkurrent. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvor mange skribenter er det på denne siden? Såvidt jeg kan se er det at G5 er lansert enda ikke nevnt på forsiden... Det er svakt... Lenke til kommentar
Lun4tic Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Gi dem en sjanse og som sagt er jo denne siden her ganske ny, om det blir forbedringer vil tiden vise, men jeg har tro på denne siden. Lenke til kommentar
nilka Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Vi beklager at det kom nyheter om det som hendte på WWDC så sent. Dette har grunn i Familiære omstendigheter. Vi vil på nytt beklage dette. Amac.no har for tiden kun en arbeidende skribent, og det er også redaktør og webansvarlig, derfor blir det fort vansklig når han må melde frafall. Nok en gang beklager vi. I morgen kveld vil det komme flere spennende artikler her på amac.no Mvh. Njáll H. Ekstrøm Ansvarlig Redaktør www.amac.no Lenke til kommentar
Lun4tic Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Øh, sjekka innom mc1 i dag, leste et par... 'artikler'. Altså, er det slik det skal gjøres, at ingressen er kortere enn overskriften og artikkelen er kortere enn notiser man skriver på kjøleskapet? Næmmen oisann, nå skrev jeg jo nesten lengre enn hva mc1-skribentene gjør . Og hva slags bokstav forestiller en iMac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå