KjellV Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hadde min første tur på romaskin i dag, rett etter å ha kjørt meg helt tom på armhevinger og crunches. Det 5. minuttet gikk tapt til bananspising, så brukbart fornøyd med 3601m. Kommer neppe til å ro 4 ganger i uken, så blir nok ikke med på noen konkurranse, men det gav mersmak selv om det var relativt kort økt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Får alle postet sine siste ro-turer, så kan vi kåre den første vinneren =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser nesten ut som jeg er den eneste som klarte å fylle alle 4 dagene jo :o Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde bare tid til 2 økter . Skal få fylt inn 3 denne uka! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg var sjuk + modern' ble 50 i helga, så ble litt lite. Og denne uken drar jeg til England igjen, hehe.. kanskje en økt i morra om jeg er heldig! Men hold konkurransen i live, jeg vil gjerne delta når ting roer seg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg kjøpte meg ny bil i dag så blir vel lite fokus denne uka på treninga . Får ta det som det kommer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Virker som om 4 økter per uke var litt optimistisk. Tror det hadde vært bedre med 3. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Trodde alle var veldig enige om 4 dager i uka. Selv med skole og jobb samt 3 dager bortreist har jeg klart å presse inn 4 økter, så det går jo ann selv om man har det litt travelt. Men da er det mulig at folk rett og slett ikke har tid eller lyst til så mye som 4 ganger i uken. Klarte å få blemme i ene håndflata idag, noe jeg ikke har fått tidligere. Merkelig. Tenkte jeg skulle kjøre litt hardt idag, men det er grisevarmt ute, så det ble litt tyngre enn planlagt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Hoi, skal få lagt opp tabell i morgen med vinnere! =) Ble litt andre ting i dag. Hadde også en uber dårlig økt i dag. Pga sår hals klarte jeg bare 5 min og 1300 meter.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Noen som kan ta seg av å sette opp vinnere for sist uke? Er ikke helt i form og orker ikke dessverre Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Når er det oppstart for ny konkurranse? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Denne uka blir mager. Mister 2 økter og jeg har strekk i ryggen... Skal komme hardt tilbake nesteuke! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Når er det oppstart for ny konkurranse? Starter på ny mandag hver uke =) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Ser ut som at konkurransen dør ut.. Jeg har prøvd de siste gangene å ro, men sist uke ble jeg stoppet av sykdom. I dag klarte jeg rett og slett ikke å tvinge meg igjennom det. Håper dette er noe som forandrer seg, har dessverre ikke konkurranseinstinkt å stole på Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har hatt en del avbrytelser de siste 2 ukene jeg og. Ser ut som jeg må skippe treningen idag igjen pga. migrene... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Neida, stå på Jeg er som sagt borte igjen, men jeg er med når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ror hver gang til oppvarming uansett, men ser ikke ut som interessen er så stor likevel. En grunn til at jeg har prøvd å holde meg unna denne delen av forumet er jo at det er mer skryt enn faktisk trening. Man blir faktisk ikke sprekere av å skrive ned hva du har tenkt å trenne eller kjøpe seg ett par joggesko til 2500,-. No offense til dere som faktisk trener, veit det er en del av dere og all ære til dere for å holde denne delen seriøst Med andre ord, jeg melder meg igrunn ut. Det ser ut som ståpåvilja til folk er rimelig lav. Kan skjønne deg biskop om du har vært syk da, er jo begrensa hva man får til da. Det er iallefall ikke konkurranse når bare en fullfører. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dagens økt: 3798m på nivå 9 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg kom over 4000 meter i dag med motstand på 6! :w00t: Deilig følelse når man er ferdig! Endret 15. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har pleid å ro med motstand på 7 hele tiden. Blir roing i mårra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå