KvitKnekt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tror det gikk med tabeller før, men etter oppdateringen har de fjernet det. Eller i alle fall endret redigeringsmulighetene for tabell. Jeg stemmer også for faktiske ukenummer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Stemmer også for faktiske ukenummer Hvilken uke er det nå? Edit: Det er uke 35 nå. Endret 31. august 2010 av Juliess Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal vi skrive gjennomsnittshastighet også? Hva bruker dere å ligge på? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tirsdag 31. August: 15 Minutter 3717 meter Denne tror jeg skal bli vanskelig å slå selv. De første 7-800 meterne lå jeg på 1:40/1:50 og jeg var så sliten når jeg kom ned i garderoben at jeg måtte ha hjelp til å låse opp skapet. Nå skal det jo sies at jeg var 40 minutter på mølla først da. Totalt uke 1: 3717 Meter Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 I dag var det mann mot vilje! Klarte så vidt å dra inn litt konkurranseinstinkt og kom meg igjennom. Fornøyd med resultatet I og med at det ikke er skap der jeg trener, blir mobilen med meg uansett. Da jeg hadde god tid i dag, ble det til at jeg trykket litt på ro maskinen (prøvde å få lagret min 15 min ro tur slik jeg slipper å sette den opp hver gang) og da fant jeg faktisk alle mine ro turer, godt dokumentert. Legger ved dagen. Forresten Mikkel, 3717 blir ikke 1:50 i gjennomsnitt Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Går det an å lagre? Hver gang jeg skal prøve å trykke rundt, forsvinner bare alt etter et halvt minutt eller so, grunnet dårlig batterikapasitet.. Derfor må jeg sette omm min femtenminutters dritkjapt! Og Biskop.. Tror ikke du skjønte helt hva jeg mente med hvert vårt innlegg på resultattråden.. Bare rediger ett enkelt innlegg for hver gang, og legg resultatene dine i den Endret 1. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvor høye er dere andre forresten? Vil arbeidsvei ha noe å si på hvor langt man kommer, innsats osv? Altså en dverg vil jo ha mye mindre lengde hver vei enn en mann på 2 meter, for å overdrive litt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 1.80ISH. Og ja, jeg ser poenget ditt.. Har også tenkt på forholdet armer - bein i proposjoner, om det har noe å si Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 I dag var det mann mot vilje! Klarte så vidt å dra inn litt konkurranseinstinkt og kom meg igjennom. Fornøyd med resultatet I og med at det ikke er skap der jeg trener, blir mobilen med meg uansett. Da jeg hadde god tid i dag, ble det til at jeg trykket litt på ro maskinen (prøvde å få lagret min 15 min ro tur slik jeg slipper å sette den opp hver gang) og da fant jeg faktisk alle mine ro turer, godt dokumentert. Legger ved dagen. *PICTURE* Forresten Mikkel, 3717 blir ikke 1:50 i gjennomsnitt I dont know Starten var i allefall ganske intens og da lå jeg ei god stund på 1:40/1:50. Vi har sånn god gammaldags "ikke fult så avansert" romaskin Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Går det an å lagre? Hver gang jeg skal prøve å trykke rundt, forsvinner bare alt etter et halvt minutt eller so, grunnet dårlig batterikapasitet.. Derfor må jeg sette omm min femtenminutters dritkjapt! Og Biskop.. Tror ikke du skjønte helt hva jeg mente med hvert vårt innlegg på resultattråden.. Bare rediger ett enkelt innlegg for hver gang, og legg resultatene dine i den Det finnes hukommelse på de fleste, det at jeg fant mine gamle økter viser jo det. Men om det er mulig å lage treningsøkter, det var det jeg prøvde å finne ut av. Fikk ikke noe svar.. Joda, tror jeg skjønte. Men hvis vi lager nytt innlegg for hver trening, holder vi liv i tråden og flere blir kanskje med! @Juliess: Jeg er 190, har nok litt å si. Men blir vanskelig å kompensere for slikt. @Mikkel: Hvis du starta med 1:40, så må du ha komme deg godt under 2 en periode tror jeg.. Ingen roing i dag, bare stress og snart Rått og Råde festival! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ser ut til at alle ror veldig jevnt. Det e godt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 190 ja! Har noen cm på meg da, jeg er 167 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Biskop: Jeg sa "ei stund". Det vil si at jeg rodde ca 700-800 meter i begynnelsen på 1:40/1:50. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Kan se ut til at det kun blir 3 økter på meg denne uken. Har for vondt i hodet til å ro i dag, i kveld og morgen er det festival(kanskje jobb) og på søndag er det gjennoppstandelse og innebandy. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Kunne tenke meg å bli med på den festivalen selv, men siden det er tre uker til jeg skal til Stavanger, ser det dårlig ut! Det er en årlig affære, ikke sant? Edit: Leif Endret 3. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Det er første året RXR blir arrangert, men vil tro at det skal bli en årlig affære ja Det er samme folkene som arrangerer Døgnvill i Tromsø (der av mye av de samme artistene) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg så at det var mye spennende artister der, så mye mulig det blir turen dit neste år hvis jeg er stasjonert der OnT: Ikke noe roing på meg i dag, heller, men får se om det blir noe i morgen før jobb Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 I og med at det er frokost-vors om en time, blir det lite roing i dag også (som forutsett) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 I og med at det er frokost-vors om en time, blir det lite roing i dag også (som forutsett) Det var 4 ganger i uken som var tellende? Blir bortreist til mandag, så usikker på om jeg rekker noe frem til da. Skal prøve å få sniket meg på treningsstudio i den andre staden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Jepp, 4 ganger i uken á 15 min =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå