Notatblokk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mandag 30. august 15 minutter 3328 meter Totalt uke 1: 3328 meter Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Mandag 30. august 15 minutter 3556 meter Totalt uke 1: 3556 meter Kommentar: Slet veldig med headsett som gjorde at jeg mistet mye moment. Merket også at teknikken var dårlig, noe som påvirket muskelbruk og derfor prestasjon. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dette har jeg også lyst å bli med på! Og jeg må JAGGU meg få komt igang med trening igjen! Hopper i "båten" i dag etter jobb tenker jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Skal vi lage ny post for hver gang vi har rodd, eller holde alt i samme post? Lettere å holde orden vis vi holder det i samme, da kan jeg også linke navnene i første posten til "ukens-ro-logg" Va tycks ni? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ja i kveld kommer førsteresultatet mitt og. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ny tråd med bare ro-logg for hver enkelt, hva sier dere? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Hver sin ro-logg tråd? Blir ikke det litt mye? Det øker jo også faren for at denne dør litt ut..? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Neineinei... En og samme tråd, bare en ny en for alle, hvor alle har hver sin post! På den måten slipper vi å searche frem og tilbake mellom sidene her Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så da heller inn å redigere posten for hver gang ? Jeg liker tanken Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Just i little forslag Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Neineinei... En og samme tråd, bare en ny en for alle, hvor alle har hver sin post! På den måten slipper vi å searche frem og tilbake mellom sidene her Ahh, det kan fungere. Tenkte faktisk på det når jeg startet tråden, men ville ikke bli over entusiastisk da jeg ikke viste hvordan responsen skulle bli Joda, all for ny tråd say AI! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Holder på å lage en da Kjører vi en post per bidrag med formelen Juliess brukte der samt all diskusjon og spørsmål i denne? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Aye! Men blir det ikke da litt styr å holde orden på total-lengden alle har rodd til sammen? Eller skal dette stå på en egen post, som bIskop styrer? Samt at han holder orden med statestikk angåene hvem som progresserer best osv.. noen grafer hadde vært konge! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Total lengden blir skrevet i hver post, jeg skal iallefall få oppdatert første post etter hver uke med total lengden til de forskjellige. Får se om det blir fortløpende også, vet ikke hvor mye til foran datamaskinen jeg har. Hver søndag/mandag oppdateres begge trådenes første post med resultater, samt vinnere i eget innlegg. Grafer og statistikker får vi se om det blir noe av! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Førstepost på ny tråd er herved tilegnet det ved Bisken! Flottflott! Kommer denne tråden til å svinne veldig hen av dette? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Satser på at denne ikke dør helt ut. Vi holder denne tråden i signaturen, skal uansett KUN være resultater i resultat tråden! Alt annet tas her! Tråd opprettet! Dere får si i fra om forbedring's forslag på desgin siden.. ikke min sterkeste side. Endret 31. august 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Skal vi skrive uke nummer i forhold til kalender eller konkurransen? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det blir jo ett fett, i og for seg, ettersom vi skjønner hvilken uke det er snakk om.. Men jeg stemmer for det faktiske uketallet, altså 35 Finnes det noen mulighet for tabeller på forumet? Link i førstetråd, for eksempel, Bisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå