Neppe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ser det står "?" tegn på meg. Jeg er med btw, har bare litt lite tid til å sitte forran skjermen (Skal skjerpe meg). Vi starter september? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Stemmer. Men skal vi ta fra onsdag, eller fra i morra? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg stemmer for i mårra så får vi 4 fulle uker. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kanskje greit å starte i morra. Jeg blir bortreist, så rekker ikke trene på studio i morra. Så jeg får heller ta igjen senere i uka om jeg rekker det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Rekker det ikke i mårra jeg heller Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Ser det står "?" tegn på meg. Jeg er med btw, har bare litt lite tid til å sitte forran skjermen (Skal skjerpe meg). Vi starter september? Spørsmåls tegnet var kun pga jeg ikke viste om det kom til å bli noe konkurranse, vet aldri hva folk liker Starter ny konk hver mandag. Alle enig? EDIT: Var ikke sikker på om du skulle være med, ? blir fjernet! =) Endret 30. august 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Enig jeg også, selv om jeg ikke får trent i morra. Men da har vi hvertfall hele uken, istedet for bare onsdag-søndag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jepp. Jeg får trent Tirsdag til Fredag så akkurat det jeg trenger Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Greit, men da starter hver uke mandag. Og husk folkens, hver konkurranse er fra uke til uke, går en uke dårlig kan man komme hardt tilbake neste uke Men husk at vi skal prøve å slå forrige uke som lag også! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Da er vi i gang! Post resultat etter hvert så dere ror. Lykke til!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Individuel konk den første uka ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Individuel konk den første uka ? Kjører to parallell hver uke. Både individuell og felles, begge er like viktige å overgå uken etter. Tenkte vi kanskje også kunne ha "ukens klatrer", den som øker mest på en uke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Signatur koden for de som ønsker slikt [url="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252516"][b]Diskusjon.no's store ro-konkurranse har startet- [color="#FF0000"]bli med du også![/color][/b][/url] Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Signatur koden for de som ønsker slikt [url="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252516"][b]Diskusjon.no's store ro-konkurranse har startet- [color="#FF0000"]bli med du også![/color][/b][/url] Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Stemmer ja til "Ukens klatrer", for det er noe hvem som helst kan vinne Uansett om man er på bunn hver uke, kan man fremdeles være den som forbedrer seg mest. Og det er jo bra Spent på om noen ror idag, jeg får ikke gjort det før i morgen. Kanskje en taktikk å ikke gå knallhardt ut første gangen, om man skal klare å forbedre seg neste uken Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Blir nok en ro tur på meg i dag, men etter trening. Vurderer før jobb i morgen, men det blir kanskje litt mye Samt det å svette ut to sett med trenings klær per dag ikke er optimalt.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Skal man plutselig begynne med å bytte klær fra gang til gang når man trener også nå da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Med tanke på at klærne mellom øktene vil ligge 8 timer i en plastikk pose, så ja. Bytte er nok nødvendig.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Neineinei... Gå på jobben i de samme klærne som du har trent i! Det er det alle andre gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå