Mikkel™ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ikke sant . Normalen er vel 3-4 kilometer på 15 minutter Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Lol, grats med å slå meg da Men ja... det blir nok tungt uansett tenker jeg, når man har konkurranse i bakhodet. Har kikket litt på teknikkvideoer osv også, så tenker å prøve å forbedre teknikken i samme slengen. Har innsett at jeg går for raskt ned hvertfall. Bøyer sikkert beina for mye i bunnen også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Lol, grats med å slå meg da Kan ikke bli slått av en jente Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gøy å måtte spørre noen som trener hver gang man ror om de kan ta bilde av deg, da! Er med i en forumkonkurranse, sjkønner du, såeeh... "Pic or it didn't happen", hvis du skjønner? Tror vi skipper fotobevis for denne gang Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Ble litt roing i går også, kom vel 36xx med gangsper fra i går og slitner armer etter biceps trening. Tror kanskje jeg må ta roingen om morgningen før jobb for å få mest ut av den. Tar jeg den før trening, vil jeg nok sliter med treningen, tar jeg den etterpå, går det utover innsats og evne .. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Rodde i 8 minutter i gå og kom meg 2 kilometer avgårde bare sånn for å fylle ut kondistreninga. Litt redd for konkuransen nå siden jeg skar meg i fingern og det sprenger som faen men det kommer seg vel til den 1. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Rodde 3,8 km i går, men fy fa så tungt det var å trene etterpå.. Oppvarminga ble plutselig hovedtreninga, og det er skummelt hvor mye hardere man ror når det plutselig går prestisje i det.. Kan vi sette en maksgrense på hvor langt man kan ro? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Rodde 3,8 km i går, men fy fa så tungt det var å trene etterpå.. Oppvarminga ble plutselig hovedtreninga, og det er skummelt hvor mye hardere man ror når det plutselig går prestisje i det.. Kan vi sette en maksgrense på hvor langt man kan ro? Derfor jeg valgte å foreslå maks grense, unngå at det går ut over trenings programmet til folket ellers. 15 min er absolutt mye roing og krever sitt av kroppen, for de som trener bryst og triceps på en dag, er dette dagen å ro Jeg trener bryst/biceps og rygg/triceps, så jeg vil alltid være sliten når jeg skal ro.. Fant ut i går, at alt et trenings senter trenger er ro maskin og benkpress med løs stang, da har man ALT man trenger! Forresten, som en liten ekstra pådriver. I følge Gerard Butler, var det ro maskinen som skapte kroppen han hadde i filmen 300 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg for min del ror etter treningen, det er viktigere å få en god trening. Og så heller "dårlig" resultat i rokonkurransen. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Men jeg som da bruker roing som oppvarming... Må jeg da ro to ganger? Neineinei, dette blir feil! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Du kan selvsagt bestemme selv når du vil ro i forhold til treningen din! =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Drev å terpa teknikk jeg. Vanskelig å kunne repetere det perfekt, men satan så god fart du får opp når du gjør det rett! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Drev å terpa teknikk jeg. Vanskelig å kunne repetere det perfekt, men satan så god fart du får opp når du gjør det rett! Hos meg varer det kun til virkeligheten tar meg igjen og jeg ligger i fosterstilling og kaver etter luft.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Men jeg som da bruker roing som oppvarming... Må jeg da ro to ganger? Neineinei, dette blir feil! Kommer jo an på hvor lenge du pleier å varme opp på romaskina og hvor hardt du vil ta deg ut før du starter? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Neineinei! Her kommer ingenting an på... Nå er det jo plutselig konkurranse, så da er det plutselig viktig at jeg tar meg ut! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Drev å terpa teknikk jeg. Vanskelig å kunne repetere det perfekt, men satan så god fart du får opp når du gjør det rett! Hos meg varer det kun til virkeligheten tar meg igjen og jeg ligger i fosterstilling og kaver etter luft.. Aldri hatt det slik jeg.. Kan glatt holde koken gående i 15 minutter uten at det gjør noe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Hos meg varer det kun til virkeligheten tar meg igjen og jeg ligger i fosterstilling og kaver etter luft.. Aldri hatt det slik jeg.. Kan glatt holde koken gående i 15 minutter uten at det gjør noe Hvilket tempo snakker vi da? Ved ~2min/500m klarer jeg å holde på lenge, men ved 1:15 sliter jeg fort.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 er nok rolig 2/500 ja. holdt koken nesten 1500 meter på 1.40/500 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg prøver å holde meg under 2:10 hele veien. Rekorden min på 500m er 1:54 foreløpig, men ingen planer om å torturere meg selv til ny rekord enda Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Snittet mitt ligger på someplace rundt 1.5/500 etter et kvarter i maskina. Prøver å holde meg under 2/500 hele runden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå