MrAvionics Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei alle sammen. Skal kjøre forbi Sandefjord til Mandag og da hadde jeg tenkt til å kjøpe et nettverkskort derfra som jeg kunne hente når jeg kjører forbi. Er der vel mellom 9 og 11 en gang og lurer på når jeg må bestille for at den skal være der når jeg kjører forbi ? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Komplett sier at alle ordre som bestilles før klokken 13 normalt kan hentes samme dag på pick-up-point i Sandefjord. Lenke til Kompletts info. Vanskelig å si om du kan bestille i dag og hente på mandags formiddag. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Ja, men jeg snakker ikke om pick-up-point. Snakker om henteautomat Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 OK, min feil. Jeg ville ikke satt penger på at du får hentet den før klokken 11. Da er tross alt Posten involvert. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Posten kan finne på mye rart Men det står følgende: For henteautomaten i Sandefjord må du bestille før kl. 18.00 på hverdager og kl. 12 på søndager for å få pakken din samme dag. Lørdager har vi normalt ingen drift på lageret og ordre vil derfor ikke bli lagt ut i automaten denne dagen. Vi beregner i Sandefjord ca 3 timers leveringstid fra bestillingen legges til pakken kan hentes i automaten. Posten er vel ikke inni bildet da den legger i automaten på Søndager ? Og Automaten er jo rett utenfor lageret, er det ikke komplett som legger ut varene selv der ? Det står også følgende: NB: Pakken må hentes i valgt automat senest 22 timer etter at du har motatt PIN kode. Hentes ikke pakken innen tidsfristen vil den bli lagt inn i Pick-up-Point på Komplett (se betingelser og informasjon: Pick-up-Point) Hvis den legges i automaten på søndag og da 22 timer etter, hvis den ikke er hentet da, blir den lagt rett hen i pickup point eller tar det tid fra den er fjernet fra automaten til den dukker opp i pickup point ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Fikk nå melding om at varen er klar til henting ( 16:54 ) Den ble sendt ut av kompletts lager ca: klokken to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå