Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvalm hele tiden og aldri sulten.

screenman

Anbefalte innlegg

Jeg er kvalm hele tiden for å si det kort. Det hender at jeg ikke er kvalm i noen korte perioder om dagene, men rundt 90% eller noe, om dagen er jeg kvalm. Jeg er aldri sulten, men det er ikke så vanskelig å få i meg mat av den grunn. Jeg prøvde idag å spise til middag noe som mamma hadde laget, dette var potetmos blandet med pølse og smeltet ost, men dette klarte jeg ikke å spise, jeg var så kvalm. Jeg har alltid likt dette før, men nå idag var jeg så kvalm at jeg ikke klarte å spise det, men noe jeg har spist idag, er omelett. Det er to ting jeg har merket at er det jeg enklest klarer å spise, og det er omelett og toast.

Jeg er ingen kresen person, jeg spiser det meste. I farten er det bare en ting jeg kommer på som jeg ikke liker og det er lakris.

Dette problemet med å hele tiden være kvalm og aldri sulten tror jeg begynte litt sånn for rundt 2 månder siden, eller litt mer enn 1 måned siden, det var en gang da at jeg var så sinnsykt kvalm at jeg nesten kastet opp, og til slutt med jeg så kvalm at jeg først la meg veldig tidlig om kveldene, og til slutt så klarte jeg ikke å stå opp, og endte så med at jeg ble sengeliggende i rundt 3 dager, før jeg klarte å dra til legen. Dagene og nettene var så forferdelige. Jeg hater sånn å kaste opp, så jeg velger heller ekstrem smerte enn å kaste opp, noe jeg valgte disse dagene, og det jeg gjorde da, var at jeg bet sammen tennene så hardt jeg klarte i flere timer, for at jeg ikke skulle kaste opp, noe som var sinnsykt smertefullt. Man kan ikke forestille seg smerten det var, og for å ikke snakke om smertene jeg hadde i tennene etterpå. Jeg trodde seriøst at jeg hadde ødelagt tennene mine.

Noe jeg heldigvis ikke hadde, da jeg ikke hadde vondt mer i tennene etter ca en dag.

Da jeg gikk til legen så sa han at det sannsynligvis bare var en mageinnfeksjon som vanligvis vil forsvinne av seg selv, og ga meg så en respet på noe kvalmedempende, som jeg skulle ta 3 ganger for dagen. Stemetil var det dette var.

Da jeg tok det så forsvant kvalmen totalt, jeg var ikke kvalm mer. Og jeg var sinnsykt lykkelig for at det endelig var over.

Men nå for rundt 1 måned siden så har jeg begynt å bli småkvalm igjen, og tablettene funker ikke så bra som de gjorde før mer.

Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg planlegger så klart å gå til legen, men legekontoret er stengt frem til skolen begynner neste uke.

Jeg er takknemlig for svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier du å ha ketchup på omeletten med toasten ?

Har du vondt i bakhodet når du står opp om morgenen ?

Prøv å ta et par Solaray Mega-B-Stress (helsekost) til hvert måltid og skvis saften av en eller en halv sitron og drikk til måltidene. Kan være lurt å skylle munnen ordentlig med vann etterpå fordi sitronen tærer på tennene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...