Prizefighter Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Maskina bipte som søren når jeg satt inn flere kabinett vifter.. kan det være psu som gjør dette? Skal ha en thermaltake 480w 17dB men jeg vet ikke.. jeg fikk ikke telt hvor mange ganger maskina peip, fordi jeg bare skrudde den av. Jeg tror at det er psu, eller? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Pcen fungerer når du tar ut viftene? Ta ut strømmen til alle cd/dvd og harddisker. Kan maskinen starte uten å bip med viftene i da? Hvis psu er problemet så gir en mye mindre watt enn det den sier, eller du har sykt mye som krever mye strøm i maskinen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 det første jeg gjorde var å ta ut strømkontaktene til alle viftene inni kabinettet.. da fungerte det bra :-? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Er det lavt turtall på viftene? Kan hende hovedkortet har en alarmfunksjon påslått når viftene går under et visst turtall for å sikre at ingenting blir ødelagt hvis ei vifte stopper eller.no... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvor koblet du de viftene, på en PSU kontakt eller en HK kontakt? Det er begrensing på hvor mye som kan kobles på HK. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 du skal jo ha masse vis av watt du Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 forresten så har jeg to lys inni maskina også.. når jeg tok vekk alle viftene lyste de mye kraftigere.. ja, det var en PSU kontakt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå