pierce007 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nylig mottatt slikt brev. Der brukes det gamle skattesatsprosenten og en husleie på 3500 (forsåvidt for lavt). Jeg har ikke mottatt noe brev om at slikt vil skje - dog vet jeg ikke om slik opplysning er påkrevd...? Videre kan dette påklages Namsmannen - noe jeg skal gjøre - men har lest at ved slik klage vil det påløpe 1 rettsgebyr el..... Stemmer dette? Men her jo ikke jeg som saksøkte gjort noen feil. Namsmannen har innhentet gamle opplysninger, samt basert seg på ufullstendige opplysninger. Noen som kan gi noe svar??? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er ikke så enkelt å forstå hva du mener, men jeg gjør et forsøk. Du er selv ansvarlig for å gi namsmannen/forliksrådet korrekt informasjon før rettsmøte. Benyttes det gammel skattetrekk og gal husleiekostnad har du ikke gitt riktig informasjon i tide. Dette fordi som du sier Jeg har ikke mottatt noe brev om at slikt vil skje - dog vet jeg ikke om slik opplysning er påkrevd...? Videre kan dette påklages Namsmannen - noe jeg skal gjøre - men har lest at ved slik klage vil det påløpe 1 rettsgebyr el..... Stemmer dette? Men her jo ikke jeg som saksøkte gjort noen feil. Namsmannen har innhentet gamle opplysninger, samt basert seg på ufullstendige opplysninger. Du vet at det bare er ubehagelige brev som forsvinner eller ikke kommer frem? Du kan sikkert klage, om det påløper ett rettsgebyr vet jeg ikke. Men dette er noe du er skyldig, er det ikke bedre å bare bli ferdig med gjelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå