Kvalheimaren Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det nokon som veit om ein god og rimelig docking høyttaler for iPod/iPhone? Har sett på disse tre her, men vil gjerne å nokon råd for andre: Link frå komplett.no Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Go+Play modellen er fantastisk god. Jeg anbefaler i hvert fall den på det varmeste. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Nokon andre som har ein anbefaling til meg. Likte ikkje designet på Go+play, men det er no lydkvalitetten og funksjonane som tel mest Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Go+Play modellen er fantastisk god. Jeg anbefaler i hvert fall den på det varmeste. +1 Den har FANTSTISK lyd! Designet er også veldig pent og stilrent. Eneste som trekker litt ned er vel at den ikke lader iphone. Men eldre Ipod versjoner har ingen problemer. Lenke til kommentar
kulo Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Anbefaler denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597696 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå