Machz Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei, Har skjønt det sånn at Installbay er konk i Tønsberg og det er synd fordi jeg hadde tenkt å få de til å ta seg av diverse byggejobber på min bil. Er det noen her som vet om andre seriøse som tar seg av slikt? Jeg skal ikke stille opp i noe utstillingsgreier men jeg vil ha det skikkelig. I hovesak så skal det være helt skjult uten noe blå LEDs og blinkende forsterkere osv. En proff vil helt sikkert synes at det er dødsimpelt men jeg har hverken fantasi(erfaring), utstyr eller vilje til å gjøre dette såpass skikkelig som jeg vil ha det føler jeg. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvilken bil er det snakk om? Merke, type, årsmodell.... Lenke til kommentar
Robols Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bilstereosenteret er vel det samme som Installbay vil jeg tro? De har nettopp flyttet. De ligger rett over Møller nå! Lenke til kommentar
Machz Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Hvilken bil er det snakk om? Merke, type, årsmodell.... 2003 Toyota Hilux X-cab. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Bilstereosenteret er vel det samme som Installbay vil jeg tro? De har nettopp flyttet. De ligger rett over Møller nå! Ohhh joy! Det var jeg ikke klar over. Altså er installbay oppe å går da? Glimmers! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, men det heter vel Bilstereosenteret. Men ja, det er installbay. I samme bygning som Kvikk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bilstereosenteret kan sikkert ordne det for deg ja, hvis ikke så kan godt jeg se på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå