Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å levle?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er altså en lvl 14 hunter akkurat nå, og starta igjen for første gang siden August, det her er sikkert et helt idiotisk spørsmål, men hvis jeg spiller 3-4 timer hver dag, hvor lang tid tar det å bli lvl 80? Jeg har tenkt til å sette meg en tidsramme på 2 uker fra i dag, men rekker jeg det? Har lastet ned en guide som er optimalisert for å få så rask level som mulig.

( Kan presisere at grunnen til at jeg lagde denne tråden er fordi det er lenge siden jeg spillte, og vet ikke hvordan leveling systemet har utviklet seg. )

Mvh,

Romis.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg er altså en lvl 14 hunter akkurat nå, og starta igjen for første gang siden August, det her er sikkert et helt idiotisk spørsmål, men hvis jeg spiller 3-4 timer hver dag, hvor lang tid tar det å bli lvl 80? Jeg har tenkt til å sette meg en tidsramme på 2 uker fra i dag, men rekker jeg det? Har lastet ned en guide som er optimalisert for å få så rask level som mulig.

( Kan presisere at grunnen til at jeg lagde denne tråden er fordi det er lenge siden jeg spillte, og vet ikke hvordan leveling systemet har utviklet seg. )

Mvh,

Romis.

Med den tiden du bruker på Starcraft 2, så 2-4 uker :p

Neida :) men regn med 2-3 uker, prøv å få en til å bruke recruit a friend og spill med han HELE tiden! Da kommer du til lvl 60 på noen dager :p

Lenke til kommentar

En venn av meg som kjøpte en account for å få den rakettmounten, så han har en ekstra, så da bare levler jeg med shoulderpads og chestplate til leveing med hunteren, og transferer den til den andre accounten etterpå, slik at jeg får den accounten. Så recruit a friend blir ikke aktuelt, desverre. :(

Lenke til kommentar

Jeg levlet for ikke lenge siden en gammel character fra 36 til 80. Da endte jeg opp med en total /played på 10 dager. Tipper 7 av de dagene var fra 36 til 80, jeg brukte mye av tiden til 36 på å farme gear osv.

Endret av Vycan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...