Romis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hei! Jeg er altså en lvl 14 hunter akkurat nå, og starta igjen for første gang siden August, det her er sikkert et helt idiotisk spørsmål, men hvis jeg spiller 3-4 timer hver dag, hvor lang tid tar det å bli lvl 80? Jeg har tenkt til å sette meg en tidsramme på 2 uker fra i dag, men rekker jeg det? Har lastet ned en guide som er optimalisert for å få så rask level som mulig. ( Kan presisere at grunnen til at jeg lagde denne tråden er fordi det er lenge siden jeg spillte, og vet ikke hvordan leveling systemet har utviklet seg. ) Mvh, Romis. Endret 13. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei! Jeg er altså en lvl 14 hunter akkurat nå, og starta igjen for første gang siden August, det her er sikkert et helt idiotisk spørsmål, men hvis jeg spiller 3-4 timer hver dag, hvor lang tid tar det å bli lvl 80? Jeg har tenkt til å sette meg en tidsramme på 2 uker fra i dag, men rekker jeg det? Har lastet ned en guide som er optimalisert for å få så rask level som mulig. ( Kan presisere at grunnen til at jeg lagde denne tråden er fordi det er lenge siden jeg spillte, og vet ikke hvordan leveling systemet har utviklet seg. ) Mvh, Romis. Med den tiden du bruker på Starcraft 2, så 2-4 uker Neida men regn med 2-3 uker, prøv å få en til å bruke recruit a friend og spill med han HELE tiden! Da kommer du til lvl 60 på noen dager Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 En venn av meg som kjøpte en account for å få den rakettmounten, så han har en ekstra, så da bare levler jeg med shoulderpads og chestplate til leveing med hunteren, og transferer den til den andre accounten etterpå, slik at jeg får den accounten. Så recruit a friend blir ikke aktuelt, desverre. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg levlet for ikke lenge siden en gammel character fra 36 til 80. Da endte jeg opp med en total /played på 10 dager. Tipper 7 av de dagene var fra 36 til 80, jeg brukte mye av tiden til 36 på å farme gear osv. Endret 13. august 2010 av Vycan Lenke til kommentar
darket Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jeg tipper du vil bruke 5-6 days played til 80. Men lykke til Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvis du lvler effektivt så burde du greie å dinge 80 innen 2 uker lett. Lenke til kommentar
themen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Eg bruker zygorguides den er bra..du må kjøpe den..men den er værd pengene. LINK TIL zygorguides Endret 14. august 2010 av themen Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eller man kan laste den ned gratis...jeg vet ikke helt hva jeg ville valgt jeg xD Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) til Neclecto: http://www.youtube.com/watch?v=ZLsJyfN0ICU&feature=related Endret 14. august 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
themen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) hehe Endret 14. august 2010 av themen Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir 80 idag med en druid som jeg har levla nå. 6 dager played greide vertfall jeg det på Det er så og si bare leveling. Har inge proffesions og har ikke prøvd å tjent noe gold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå