Ravenlord Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg bare lurer hvoe mange av dere har klart å bøye pinnene i skjermkabelen? og hvor mange ganger har dere gjort det.. Har sikkert bøyd mine 5-6 ganger og rettet opp med tang Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har aldri gjort det med en skjermkabel, men mange ganger med parallellkabler... Til slutt så brekker pinnene, og det er på tide med ny kabel... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 har bare gjort det på eldre pcr der du skal sette ide kabelen på pinner som står uten en sokel rundt, helt umulig å vite hvor du skal plasere den og da blir noen pins bøyde (ikke ol-pins) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 gjort det utallige ganger med ps2 utstyr. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 jeg har bøyd pinner i skjermkabler og diskettstasjoner ganske mange ganger. idiotisk med skjermer hvor kabelen sitter fast Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Ja, den ene pinnen er bøyd på skjermkabelen min. Jeg har rettet den opp og er alltid forsiktig når jeg setter den inn igjen. Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Bøyde 2-3 av pinnene på en AMD XP2000+ da jeg skulle sette sammen en maskin for jobben. Fikk heldigvis bøyd de tilbake igjen... Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvis man har en tendens til å bøye pinnene på skjermkabelen ofte, kan det være lurt å kjøpe skjermer som har skrutilkopling bak (hunn) Styr unna skjermer som har kabelen "støpt" inn i seg spør du meg ! Hilsen Zuul Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har ikke bøyd skjermkabelen.. (ennå) Men jeg har bøyd mus og tastaturkabelen mange ganger. En s-video kabel har jeg også klarte å bøye, eller knekke. Da jeg tok den kabelen etter at jeg hadde "rettet" pinene opp i igjen klarte jeg å knekke dem av inni TV'en. Ikke spør hvordan. Jeg må nå leve uten s-video inngang på tven min..... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har ikke bøyd skjermkabelen..(ennå) Det er VELDIG godt gjort :wink: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har bøyd skjermkabelen en gang. Fikk reddet den da Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 på den gamle skjerman, ja! på den nye skjermen, nei (for der fulgte det med sånn propp til å putte på når du frakter kabelen rundt :smile: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Gjorde det med en pin på en flunkende ny Pentium 4 for et par år siden... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har ikke bøyd skjermkabelen..(ennå) Det er VELDIG godt gjort :wink: Hehe.. Mente selvfølgelig pinnene... Lenke til kommentar
Mac Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har aldri gjort det med en skjermkabel, men mange ganger med parallellkabler... Til slutt så brekker pinnene, og det er på tide med ny kabel... Samme her.. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har brekt av en pin på skjermen jeg bruker nu. Røsket ut den delen som fortsatt satt på plass. Så tok jeg en del av en binders å satte i hullet. Samme tykkelse på de vet dere, funker helt fint hos meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Aldri bøyd noe på noe Finnes da grenser for kor ustø en e på hånda Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har greid¨å bøye en pinne inni der. Dvs, egentlig ikke jeg, jeg fraktet pcen til et LAN, når jeg var fremme var en pinne bøyd. Skjønte ikke en dritt først, trykket og trykket kabelen inn i skjermkortet, men den ville ikke inn. Flaks at jeg ikke brakk hele driten Men når det er sagt så var det bare å bøye den tilbake igjen. Sitter med samme skjerm og samme kabel nå, og det funker helt normalt. Flax Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 bah, det har jeg gjort en del ganger.... det er surt når du kommer til lanet og oppdager at 4 piner er brekt på skjermkabelen, du tar det en løpetur på 20 min tr til nærmeste butikk og når du kommer tilbake starter du opp pcen med et smil, alt som komemr er en HØY pipelyd, trur du ikke pinnene i tastaturet var brukket å... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå