Tablespoon Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei! Har hatt dette problemet i det siste. Kjører BC2 med alt på maks. Spillet går helt fint i omtrent 30 minut. Etter det fryser hele pcen og jeg får Bluescreen. Andre spill (MW2, MoH Beta + mye annet) kan jeg spille så lenge jeg vil uten problem. Specs(Ingenting er overklokka): DFI LanParty DK x58-T3eH6 i7-920 Xfx GTX 285 Corsair 750w PSU 6Gig Corsair XMS3 DDR3 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Høres ut som varmeproblemer mener jeg da, hva holder GPU når du spiller? Og hva med CPU? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Det høres ganske logisk ut ja. Har ikke fått sjekka temperaturer enda. Blir borte til imorgen ettermiddag. Skal sjekke det når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Da har jeg fått testet. Under spilling ligger CPU Rundt 65-70 grader. GPU Ligger på omtrent 50 grader. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er ikke akkurat uvanlige temperaturer på maks innst. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Tok å fjernet en haug med støv fra CPU-Heatsink og generelt innsiden av pcen, + en CMOS Reset og nå ser det ut som det funker som det skal. Har iallefall spilt en del lenger en hva jeg normalt kan uten bluescreen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå