Gå til innhold

Kane & Lynch 2: Dog days! Mini Test

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hei når har eg spilt Kane & Lynch 2: Dog days i en time og eg ville bare si til dere som har tenkt å kjøpe det : IKKE KJØP DET! Forbanna drit spill!

De bruker et slags filter så grafikken blir sånn blurite (Gammel film style) Å det gjør dem helt sikker får å skjule over dårligt arbeid.

Eg vett det er sikkert mangen som har gledet seg til dette spillet, men eg føler eg må være ærlig og si det som det er.

Eg har 1ern og eg føler 2ern er pitte litt bedre men det er ikke mye. Så likte du 1ern så bør du kjøpe det.

Men syns du 1ern var dårlig men syns ideen og settingen var litt tøff og håpet på 2ern ville bli mye bedre, så ikke kjøp dette hvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

De bruker et slags filter så grafikken blir sånn blurite (Gammel film style) Å det gjør dem helt sikker får å skjule over dårligt arbeid.

Den grafiske stilen er den eneste grunnen til at jeg bestilte spillet. Det er samme faen for meg hva de dekker til med filteret, da jeg synes det ser utrolig stilig ut. Det føles som om en fyr løper etter deg og filmer deg med et håndholdt kamera av tvilsom kvalitet. Fargeblødninger, flare fra lyskilder og digitalisering ved raske bevegelser. Det er ingen andre spill på markedet som har prøvd seg på denne stilen og jeg er glad for at noen gjorde det.

Lenke til kommentar

Den grafiske stilen er den eneste grunnen til at jeg bestilte spillet. Det er samme faen for meg hva de dekker til med filteret, da jeg synes det ser utrolig stilig ut. Det føles som om en fyr løper etter deg og filmer deg med et håndholdt kamera av tvilsom kvalitet. Fargeblødninger, flare fra lyskilder og digitalisering ved raske bevegelser. Det er ingen andre spill på markedet som har prøvd seg på denne stilen og jeg er glad for at noen gjorde det.

Er kameraet noe alá Mass Effect? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...