kristofo Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tror melodien går ca som dette... [/url] Hastigheten er sikkert 134-137bpm et sted Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Kan vel også nevne at den nok er i trance-kategorien. Tror Gruppa som laget den er fra Nederland, men ikke helt sikker. Ble vel spilt mye for ca 5 år siden eller no Lenke til kommentar
Mac Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hmm.. det er ikke en gammel scooter sang da? First Time elns.? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg er ganske så sikker på at det ikke er en Scooter-sang. Ikke fullt så harry preg på den... Lenke til kommentar
Mac Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Vet du navnet på et prog hvor jeg kan skrive inn noter og få de avspillt i feks midi format? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Vet du navnet på et prog hvor jeg kan skrive inn noter og få de avspillt i feks midi format? f.eks Finale, Logic Audio eller Cakewalk. (og mange flere..) Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Fant det ut. Den heter deeper, av seriuos danger.. Dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå