drift_boy Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ville bare informere om denne nettleseren Skyfire , kansje mange ikke har hørt om den........ Har brukt den på min htc diamond i en stund nå , kjøpte en htc s710 idag , litt stress med å installere og sånt på s710 men ellers funker den greit. Den kjører alt som er flash , du kan se på simpsons osv ......nesten like bra som på pc. Det eneste som er gale med den er at den sluker batteriet og at man ikke kan åpne ny side eller ny fane. Noen som har opplevd denne nettleseren? Lenke til kommentar
drift_boy Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 er det min tråd som er uintressant ? eller er folk bare sløv? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Aldri hørt om! Fanebytting er et must og flash har jeg allerede på min Htc Desire<3 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har prøvd den en gang, men syntes det var møl - liknet på noe laget for 10-15 år siden elns. Avinnstallerte den ganske kjapt. Opera 10 derimot, er jo ganske bra synes jeg Lenke til kommentar
drift_boy Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 jeg har det kun p.g.a flashen , ellers er jo det veldig dårlig design og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå