Gå til innhold

SC2: Noen som har lekt med map editor?

Anbefalte innlegg

Title says it all! Noen her som har hatt tid til å ta en god titt på editoren enda? Har lest litt på forskjellige forum om hva man kan gjøre, og det er vel en stor underdrivelse å si at jeg er imponert! :D Virker som vi kan forvente oss UTROLIG mange kule custom maps etterhvert. ^_^

Har selv vurdert å skikke litt på den også, kanskje lære meg å bruke den skikkelig så jeg kan lage noen maps. Men så mangler jeg tid til det da. >_>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett den, men lurte på om noen andre har prøvd seg også. :)

Du kan ikke forvente deg et eneste kult custommap. De kule kommer aldri opp på lista forbi Nexus Wars

Vel en kamerat sa i går at et nytt spill ligger på toppen. Husker ikke navnet, men spilte det når det fortsatt lå på side 2. Var veldig gøy faktisk. Er 4 stk som skal forsvare en plass, så bygger du bunkere og units, turrets etc etc etc for å overleve.

Lenke til kommentar

Tror du tenker på Outpost Defenders. Ganske artig. Og trikset er generelt å gå for mye turrets i begynnelsen. Med mindre du da tenker på Overrun!!! som er for en til fire spillere som skal forsvare et punkt med bunkere, turrets etc. Men det er ikke vanskelig å finne nye custom maps, man må bare ta iniativ til å hoste dem selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...