Korialstraz Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Title says it all! Noen her som har hatt tid til å ta en god titt på editoren enda? Har lest litt på forskjellige forum om hva man kan gjøre, og det er vel en stor underdrivelse å si at jeg er imponert! Virker som vi kan forvente oss UTROLIG mange kule custom maps etterhvert. ^_^ Har selv vurdert å skikke litt på den også, kanskje lære meg å bruke den skikkelig så jeg kan lage noen maps. Men så mangler jeg tid til det da. >_> Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249852 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du kan ikke forvente deg et eneste kult custommap. De kule kommer aldri opp på lista forbi Nexus Wars Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nexus wars? Care to enlighten me? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvor er lurker i editoren? Finner den ikke, haha Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nexus wars? Care to enlighten me? Et av de aller første custom gamesa. Skikkelig buggy, ubalansert og lider av å ikke få oppdateringer. Alikevel er den fortsatt øverst på lista fordi den ble gitt ut først. Du kan gå å spille den om du vil se mer hva det er. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249852 Har sett den, men lurte på om noen andre har prøvd seg også. Du kan ikke forvente deg et eneste kult custommap. De kule kommer aldri opp på lista forbi Nexus Wars Vel en kamerat sa i går at et nytt spill ligger på toppen. Husker ikke navnet, men spilte det når det fortsatt lå på side 2. Var veldig gøy faktisk. Er 4 stk som skal forsvare en plass, så bygger du bunkere og units, turrets etc etc etc for å overleve. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tror du tenker på Outpost Defenders. Ganske artig. Og trikset er generelt å gå for mye turrets i begynnelsen. Med mindre du da tenker på Overrun!!! som er for en til fire spillere som skal forsvare et punkt med bunkere, turrets etc. Men det er ikke vanskelig å finne nye custom maps, man må bare ta iniativ til å hoste dem selv. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Er Outrun!!! jeg tenkte på ja. Veldig artig spill, og håper det kommer noen nye updates snart. ^_^ Mulig jeg må lete litt på noen nettsider etter et par bra maps, og se om ikke det går ann å hoste de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå