Parashurama Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei! Dette er mitt første BK bilde så jeg håper jeg har gjordt alt riktig. Dette er et bilde jeg tok i ferien da jeg var ute og fisket tidlig en morgen i Risør(05:45). Bildet er redigert noe(Har såvidt begynt å redigere RAW bilder). Et par ting jeg tenker på ang. bildet: 1 : Er det for mye svart i bildet? 2 : Burde jeg croppet litt mer på venstre side? (litt mye "rom" mellom kant og solen) Bildet er tatt med mitt Nikon D80 og dets kit objektiv 18-135mm, 1/1600 ISO 800 f/10 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Joda, kunne vært skarpere. Utsnittet er greit det. jeg syns kanskje det er for smalt i sin helhet. Du har en halv sol og to måker. Til det syns jeg det bør være en del mere smell og farger for at det skal fungere helt. Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Takk for svar. Skal se om jeg kan justere fargene noe bedre. Grunnen til at bildet er så smalt er at det bare var mer svart over og under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå