Gjest jente 19 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei, jeg er en jente på 19 år som tok angrepille for 5 uker siden. Brukte kondom, men den glei litt av under samleie, ikke helt, men tok en angepille bare noen få timer etterpå for å være på den sikkre siden. Litt under en uke etterpå fikk jeg blødninger i litt under en uke, men det var mindre blod enn vanlig mensen. Jeg har lest at det er helt normalt med blødninger etter man har tatt angrepille, men det jeg lurer på er hvordan man regner seg fram til når man skla ha neste mensen da. Er det fire uker etter blødningen man fikk fra angrepillen, eller fire uker etter mensen før angepillen? for å gi litt mer oversikt: 4. juli - mensen 9. juli - angrepille 14. juli - blødninger etter angrepillen og nå, 13. august, har jeg enda ikke fått mensen. Det er da litt over 4 uker siden blødningene etter angrepillen og litt under 7 uker siden mensen før angrepillen. Er dette normalt? Eller budre jeg være beskymret for å være gravid? Har hatt sex etter angrepillen, men ikke uten kondom. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Snakk med fastlege, helsesøster eller annet medisinsk personale for et kvelifisert svar. Tviler på de aller fleste på Diskusjon.no kan gi et medisinsk begrunnet svar på et slikt spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå