kenkable Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt hovedkort (ASUS P5Q SE2). Jeg formaterte pcen og installerte Win XP Pro. Nå virker det meste som det skal, men mus og tastatuer er ikke fungerende. Både mus og tastatur fungerer i BIOS men når "Velkommen" skjermen dukker opp, så dår begge deler. Jeg sitter nå med SP/2 mus og tastatuer fordi USB alternativet ikke fungerer. Jeg har sjekkert om usbene fungerer og de fungerer med andre komponenter (som for eksemper beærbare harddisker). Jeg har også lastet med nyeste driverer til komponentene (Logitech G5 og eyt logitech tastatur). Jeg har forsøkt med andre tastatuer, ingen respons. Jeg har også prøvt å bruke windows til å finne ny maskinvare uten resultat. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er ikke en liten kabel som skal kobles til et sted på hovedkortet du har glemt? Så USB-portene ikke har strøm. Lenke til kommentar
kenkable Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 nei, som sagt fungerer andre komponenter, som for eksempel min bærbare harddisk på samme usbene som jeg har forsøkt å plugge tastatur og mus i. Pluss at de registreres i BIOS.. Lenke til kommentar
kenkable Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Jeg fikk fiksa det Kontrollpanel --> Syastem ---> Maskinvare ---> Enhetsbehandling ---> høyreklikk på alle USB portene og oppdater drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå