Lch Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg kjøpte et Cooler Master Elite 360 fra Datakjeden. Jeg har nettopp pakket det opp, og jammen lukter det ganske kraftig. Lukten vil jeg beskrive som en blanding av svidd elektronikk og bål, den er forferdelig ubehagelig. Det er ingen støydempingsmatter eller noe sånt, det er et standard kabinett i stål og plast. Kan det være lakken som lukter? Jeg har hatt klørne i flere flunkende nye kabinett men dette er det første som virkelig lukter. Jeg skal dunke inn maskinvare og sette den opp i et rom med god utluftning. Jeg håper det hjelper på. Lenke til kommentar
kenkable Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jeg kjøper en del nye pc deler og har hatt noen kabinetter, og har erfart at noen kan lukte litt. det er noe som går over etter tid. Rommet mitt lukter atm ASUS hovedkort Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Det lukter ikke helt som ny maskinvare heller, den lukten synes jeg er ganske god. :] Den har stått til lufting to timer nå, og det hjalp godt på. Takk og pris. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Lukten har forduftet 99%, hurrei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå