Nutcracker Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Må kjøpe noen flere kontrollere til gamecuben min, men det blir mye penger hvis jeg skal kjøpe orginale. Lurte på om noen har noen uoffisielle kontrollere som de syns var verd pengene. Og hvor dere har kjøpt de, hvor de kan fås. Har bare sett et par mulige, den Analog Gamepad på gamesmix til 129,- så bra ut men har ikke sett noen tester av den( ser ikke hvilket merke det er utifra bildet), ellers tror jeg ikke Firestorm Powershock Controlleren er noe for meg. Kanskje joytech sin, den har de jo også på play.no så det kunne kanskje være noe. Ps: hvis noen har veldig lyst kan de liste opp de PS2/Xbox 3rd party controllerene som er best, da jeg skal kjøpe en av dem/begge senere. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 *klippeklippeklipp* var egentlig ikke store poenget i denne posten. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jay|-|eM: Vi kan knapt lese det du skriver i liten tekst. Setter pris på om du slutter med slik formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå